    From: xxxx <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nagrywanie wypowiedzi na WZA
    Date: Tue, 13 Dec 2005 16:57:21 +0100

    Witam
    Szalenie interesuje mnie możliwość dokoania legalnego nagrania wypowiedzi
    członków zarządu na WZA. Czy normalnie jest to dopuszczalne czy też wza
    winno wyrazić zgode na coś takiego. Wiem ze takiej zgody jednka pewnie by
    nie wyraziło ale jako akcjonariusz zapewne tez mam jakieś prawa. Zdarzało
    sie iż notariusz odmawiał wpisania niektórych rzeczy do protokołu
    zasałaniając sie przepisami dotyczacymi co ów moze zawierać. Ogarniczył sie
    jedynie do zaprotokołowania sprzeciwu.
    Czy moge żadać zaprotokołoania wypowiedzi badź ich fragmentów ale jak to
    wyegzekwuje skoro jako nie przewodniczący zgromadznia nie bede miał wpływu
    na jego ostateczny kształt.
    Pozdawiam i licze na dyskusje.