  • 1. Data: 2004-12-06 18:47:54
    Temat: urlop a długość umowy
    Od: "Viktoria" <d...@p...fm>

    Proszę o podpowiedz, czy w przypadku zatrudnienia osoby na umowę na czas
    określony 1 miesiąca, przysługuje jej urlop wypoczynkowy i w jakim wymiarze.
    Wiem że teraz przyznaje się proporcjonalnie i nie trzeba przepracować 6 msc,
    ale przy tak krótkiej umowie - należy dać 2 dni urlopu??
    Pozdrawiam, dorota

  • 2. Data: 2004-12-06 20:00:28
    Temat: Re: urlop a długość umowy
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a to pierwsza praca? a jaki wymiar urlopu przysluguje danej osobie? troszke
    malo danych

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-12-06 23:30:22
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Viktoria" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Proszę o podpowiedz, czy w przypadku zatrudnienia osoby na umowę na
    czas
    > określony 1 miesiąca, przysługuje jej urlop wypoczynkowy i w jakim
    wymiarze.

    Przysługuje urlop wypoczynkowy proporcjonalny, czyli 1/12 z rocznego
    wymiaru (zaokrąglenie zawsze "w górę").

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-12-07 17:54:55
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no w gore, ale jak praca kolejna i od razu jak taki sam warunek, a jak
    pierwsza to raczej chyba bez zaokraglen i po miesiacu pracy wymiar 1/12
    Wektor jak sie myle to prosze mnie wyprostowac