  • 1. Data: 2010-02-23 10:37:56
    Temat: nagrana rozmowa telefoniczna
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    jest sobie panienka która napisała że ukradłem jej telewizor
    napisała o tym na jednym forum
    nie ukradłem jej telewizora - nic jej nie ukradłem
    więc zadzwoniłem do niej i się zapytałem co mam zrobić by przestała tak
    pisać i skasowała to
    ona na to, że ona tego nie pisze, ale wie kto to pisał, i jak zrobię to co
    ona chce to poprosi tą osobę o usunięcie tego

    nagrałem tą rozmowę - co mogę z nią zrobić

    policja/prokuratura/publikacja w necie
    o jakich paragrafach tu mówimy?
    czy jest to już szantaż?

    --
    limken polimken

  • 2. Data: 2010-02-23 11:51:50
    Temat: Re: nagrana rozmowa telefoniczna
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:37:56 +0100, limken napisał(a):

> [...]
    >
    > nagrałem tą rozmowę - co mogę z nią zrobić
    >
    > policja/prokuratura/publikacja w necie o jakich paragrafach tu mówimy?

    Zależy o co Cię poprosiła ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-02-23 16:06:17
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Olgierd wrote:

    > Zależy o co Cię poprosiła ;-)

    o to, żebym usunął opinię klienta o jej sklepie z forum którym zarządzam
    inacze "pójdzie ze mną na wojnę" i "nie daruje mi"

    a aspekt publikacji?

    --
    limken polimken

  • 4. Data: 2010-02-23 17:24:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

    > o to, żebym usunął opinię klienta o jej sklepie z forum którym zarządzam
    > inacze "pójdzie ze mną na wojnę" i "nie daruje mi"
    > a aspekt publikacji?

    Z tego co piszesz, to w każdym razie można próbować złożyć zawiadomienie o
    przestępstwie. Na pewno w takim wypadku mam art.212§2 kk, a zastanawiał bym
    się nad art. 191 kk i to jest ścigane z urzędu.