  • 21. Data: 2005-06-20 15:27:12
    Temat: Re: nadgodziny w niedziele...
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 6/20/2005 12:56 PM, Dan wrote :

    > Do tej pory wydawalo mi sie ze umiem:) Prawdopodobnie ten balagan wynikl na
    > skutek zle ustawionej daty w komputerze. Mam nadzieje ze juz jest dobrze.

    Masz historyczną wersję tego programu: 5.0, co nie dość, że jest bardzo
    niebezpieczne -- mnóstwo dziur, to nadto, używa prefixu Odp:, zamiast
    Re: w tytułach odpowiedzi -- co z kolei gubi 40tude dialoga -- który
    najwyraźniej nie wątkuje po references, ale po nazwach wątków. Szczerze
    zalecam niezwłoczną aktualizację OE i IE.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 22. Data: 2005-06-20 21:12:39
    Temat: Re: Odp: nadgodziny w niedziele...
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Dan" <j...@p...fm> niebacznie popelnil

    > W tym zakresie nic sie nie zmienilo. Potwierdzaja to takze
    > pozniejsze orzecznictwo i doktryna.

    Sugerujesz, że mechanik otrzymujący 20.VI.2005r. polecenie służbowe
    wyjazdu z Przemyśla do Szczecina w celu naprawy samochodu służbowego
    polegającej na wymianie przepalonego bezpiecznika (czas: 15min.)
    przepracował w poniedziałek 15min. i za tyle będzie miał zapłacone?

    Opisz może szerzej jakiej sprawy dotyczyło przywołane przez Ciebie
    orzeczenie SN.
    Bo mnie również pachnie tu szwindlem. Interpretacyjno-wybiórczym.

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2005-06-20 21:18:53
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    .

> [...]
    > polegającej na wymianie przepalonego bezpiecznika (czas: 15min.)
    > przepracował w poniedziałek 15min. i za tyle będzie miał zapłacone?

    Czemu tak sadzisz? Przeczytaj uwaznie wszystkie watki w temacie. Jak nadal
    nie bedziesz umial odpowiedziec na zadane przez siebie pytanie, to napisz

    1) w jakich godzinach podrozowal /kiedy jechal do i ze szczecina/
    2) w jakich godzinach wg rozkladu czasu pracy powinien swiadczyc prace w dni
    w ktore podrozowal,
    3) w jakich godzinach pracowal te 15 minut.

    Dopiero wtedy bedzie mozna powiedziec czy dostanie wynagrodzenie za 15 min,
    za 8 godz i 15 min, czy jeszcze za inny czas.

    > Opisz może szerzej jakiej sprawy dotyczyło przywołane przez Ciebie
    > orzeczenie SN.

    Podalem publikator i link do artykulu omawiajacego ten wyrok.

    > Bo mnie również pachnie tu szwindlem. Interpretacyjno-wybiórczym.

    Zle wachasz.

    Dan