  • 11. Data: 2013-03-09 15:15:48
    Temat: Re: na własną odpowiedzialność
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    pezydent sobie nie radzi, to i ja nie muszę...

  • 12. Data: 2013-03-09 17:08:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-09 14:15:48 +0000, "Ministerstwo Propagandy"
    <N...@g...pl> said:

    > pezydent sobie nie radzi, to i ja nie muszę...

    Ale brakiem reakcji na lekceważącą formę swoich pytań nie będziesz zdumiony?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2013-03-19 11:27:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    kurde, nikt nie wie?

  • 14. Data: 2013-03-19 11:29:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 11:27, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > kurde, nikt nie wie?

    Jakie pytanie, takie odpowiedzi.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-03-19 11:31:30
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Jakie pytanie, takie odpowiedzi.

    ale co w tym pytaniu jest nie tak? poza ortografem to ja nie widzę nic
    złego...

  • 16. Data: 2013-03-19 13:57:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-19 11:31:30 +0100, "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> said:

    > ale co w tym pytaniu jest nie tak? poza ortografem to ja nie widzę nic złego...

    (w takim razie)
    Odpowiedź prawidłowa: można zawrzeć nawet ,,Ceterum censeo Carthaginem
    esse delendam!".

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2013-03-19 18:37:59
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    skoro już to: sakreble...

  • 18. Data: 2013-03-19 19:20:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-19 18:37:59 +0100, "Ministerstwo Propagandy"
    <N...@g...pl> said:

    > skoro już to: sakreble...

    Skoro już co: sacré bleu?
    --