  • 11. Data: 2005-01-24 12:14:01
    Temat: Re: mozliwosc... sklep komputerowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jureq wrote:

    > Ja bym się tak nie śmiał. Ostatnio w serwisie miałem taką płytę z
    > athlonem. Nagrzewał się do 75 - 80 stopni i zaczynały się zawieszki.
    > Aktualizacja BIOS-u i temperatura nie przekracza 50. Prawdopodobnie
    > było coś nie tak ze sterowaniem napięciami procesora.

    Tylko zauważ, że to nie płyta nagrzewała procesor, tylko on sam się
    przegrzewa. Być może dlatego, że płyta źle go rozpoznałą i pomerdała
    napięcia (albo coś innego), ale to można sprawdzić (BIOS) i rozwiązać
    zwykłą aktualizacją oprogramowania płyty.

  • 12. Data: 2005-01-24 18:55:13
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "VooDoo" <V...@p...fm> napisał w wiadomości
    > teorwetycznie plyta moze tak chodzic w tych
    > warunkach...
    więc w czym tkwi problem?

    p.
    W,

  • 13. Data: 2005-01-24 18:59:14
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    > Zmniejszenie wartości i użyteczności będzie oznaczało taki stan, w którym
    > towar lub rzecz z punktu widzenia subiektywnego odczucia kupującego,
    będzie
    > wykazywał zmniejszoną wartość materialną, zmniejszone doznania estetyczne,
    > względnie będzie posiadał niższe walory użytkowe.
    > Nie koniecznie rzecz musi
    > być zepsuta, może być nie taka jaką chciałem.

    Wiesz, ja myślałem że z telewizora plazmowego wydobywa się plazma, tak
    potrzebna mi do konstrukcji reaktora.
    Jednakże powoływanie się na art.84 KC jest bardzo naiwne w takim
    przypadku....

    by the by - nie używaj pojęć, których znacznenia nie znasz - błąd, wada,
    niezgodność z umową to zupełnie różne pojęcia.
    p.
    W,

  • 14. Data: 2005-01-24 19:10:51
    Od: "VooDoo" <V...@p...fm>

    Jezu ale sie ludzie zbulwersowali... to tych cwaniaczkow... jest to mozliwe
    i tak jest... plyta powoduje wzrost temp mojego procesora.... oooo i nie
    jestem sam... wiele osob sie na to skarżyło i nie wiem czemu ludzie tak
    latwo wysmiewaja sie z czegos czego nie rozumieja .... sami maja niewielka
    ilosc informacji... osobiscie nie lubie takich ludzi.... anywya post byl
    ewidetnie zwiazany z prawem cywilnym a nie o komputerach ! tazke sie nie
    wysilalem z zglebianie problemu....
    sprawa sie rozwiazala ... poprosilem sprzedawce o sprawdzenie tej usterki
    ... stwierdzil oczywiscie to co mialem dawno na uwadze ... zaproponowalem mu
    doplate do innej plyty :) tazke jestem happy

    ps nie kupujcie nigdy ply intelowski !!!

    pozdro
    Czarny

  • 15. Data: 2005-01-24 19:33:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Moze kupiles plyte kuchenna zamiast komputerowej? :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2005-01-24 21:06:03
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    A było to dnia Mon, 24 Jan 2005 10:01:34 +0100, kiedy na pl.soc.prawo osoba
    określana zwykle jako HaNkA ReDhUnTeR popełniła co następuje:

    > (...)
    > Zanim zaczniesz bic sprzedawce to wyjasnij nam jaka płyta, jaki procek i
    > jaka temperatura:-)

    Ciekawe dlaczego nikt na to wcześniej nie wpadł...

    >Ja bym stawiala na a)zly montaż,

    Kolega informatyk, więc chyba odpada...

    > b)slaby/malo wydajny
    > cooler

    j.w.

    >c) brak pasty.

    j.w ;)

    > Powiedz jeszcze jak diagnozujesz te za wysoką
    > temperature? Jesli np programem AIDA to daj sobie spokoj z jej wskazaniami.

    Racja: ściągnąłem zalecany przez producenta mojego Water Coolera miernik
    temperatury (Motherboard Monitor 5.3.6.0), którego wskazania są
    rewelacyjne: -140 st. F (sic!) ;) [Wszystkie ustawienia i określenie płyty
    prawidłowe]. tak rewelacyjnej temperatury nie osiągnąłbym nawet chłodząc
    procesor ciekłym azotem.

    > Ja mialam podobny problem - nowy procesor Athlon 2400 i nowa plyta Gigabyte.

    Mam to samo ;) [Płyta GA-7N400 Pro2] i temperatura 48 st. (spoczynek) -
    55-60 st (max obciążenie)

    > (...)
    > zgłosilam problem panom ze sklepu sugerując ze spalenie sie procka na
    > gwarancji bedzie bardziej klopotliwe niz ewentualna wymiana płyty i od ręki
    > wymienili mi na Epoxa:-)

    Moja taktyka, to tak przerobić sprzedawcę, żeby jeszcze podziękował: np.
    zwracam to, ale biorę to i to i oszczędzam wam in. kłopotów (powyższy
    sposób 1 klasa ;) ).

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 17. Data: 2005-01-24 21:12:19
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    A było to dnia Mon, 24 Jan 2005 20:10:51 +0100, kiedy na pl.soc.prawo osoba
    określana zwykle jako VooDoo popełniła co następuje:

    > Jezu ale sie ludzie zbulwersowali... to tych cwaniaczkow...
    > (...)

    Przecież to z dobrego serca i wszyscy chcieli pomóc, eee... niezrozumienie
    intencji.

    > (...)
    > ps nie kupujcie nigdy ply intelowski !!!

    Kupiłem taki bratu: płyta Intela, chipset i procesor [no tu dużego wyboru
    nie ma ;) ] takoż i wszystko chodziło idealnie. Tak idealnie chodziło, że
    samo wyszło z akademika ;). Ale to inna historia.
    Ja bym tak nie generalizował; kupując składaka sami ponosimy ryzyko braku
    kompatybilności podzespołów a sprzedawca nie zawsze się zna, czy po
    połączeniu to będzie chodziło prawidłowo. To się najczęściej okazuje w
    praktyce.

    PS. Sam jestem zwolennikiem AMD

  • 18. Data: 2005-01-24 22:08:55
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

> [...]
    mu
    > doplate do innej plyty :) tazke jestem happy

    napisales że dziala - wiec spytalem w czym tkwi problem
    jesli chcesz powolywac sie na wade albo niezgodnosc z umowa, to musi
    wystapic problem
    jesli rzecz nie spelnia twoich oczekiwan subiektywnych, to mowisz o
    bledzie - a ten nie ma nic wspolnego z rekojmia/niezgodnoscia

    p.
    W,