  • 1. Data: 2005-01-23 21:32:18
    Temat: art 488 kpc
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    firma z Krakowa ( sprzedaż wysyłkowa) dochodzi zapłaty za towar.
    pomijam całe meritum sporu, chodzi mi o właściwość sądu.
    sprawę skierowano do sądu w Krakowie.
    mieszkam w Kielcach ( stały adres zamieszkania), sporna dostawa
    miała miejsce 2 lata temu do Wrocławia na adres firmy w której
    wtedypracowałem. Kancelaria prawna reprezentująca powoda
    powołuje się na na art 488 kpc twierdzą że miejscem wykonania
    zobowiązania jest Krakow.
    Mam szansę ( jak to argumentować) do przeniesienia sprawy
    do sądu w Kielcach ( gdziemieszkam) czy Wrocławia ( gdzie
    od 1 lutego będę znów mieszkał i pracował ( w innej firmie niż
    2 lata temu) ??

    macso