    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mogę żądać ???
    Date: Sat, 29 May 2004 10:25:15 +0200

    zakupiłem neostradę w wersji 320
    wcześniej podpisałem umowę i na życzenie otrzymałem regulamin (też skubańcy
    nie chcieli dać ale wymusiłem i mam przed sobą)
    Rozpoczełem ściąganie i wysyłanie plików ... NAGLE !!!!!! transfer mi spadł
    z 320 ... do 30 ... zaczełem reklamować.

    Powiedziano mi, że jest jakieś ograniczenie w ilości ściąganych plików, więc
    nie będzie szybciej do końca miesiąca.
    Powiedziano mi, bo nie mam tego zaznaczonego ani w umowie, ani w
    regulaminie, że na stronie internetowej neostrady piszą o tym. No tak, ale
    ja się o tym dowiedziałem dopiero po podpisaniu umowu i rzeczytaniu
    regulaminu, w którym nawet wzmianki o ograniczeniach nie ma.
    1) Czy słusznym jest, że żądam przywrócenia mi gwarantowanej predkości.
    2) Czy powinienem nie płacić za niedotrzymanie warunków umowy.

    pozdrawiam
    fart