  • Data: 2004-05-29 12:33:38
    Temat: Re: mogę żądać ???
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c99vgg$5ld$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja wiem, że jestem człowiekiem impulsywnym i szybciej myślę niż piszę i
    > mówię ale:
    > Jeszcze raz:
    > 1) Czy słusznym jest, że żądam przywrócenia mi gwarantowanej predkości.

    Nie.

    > Jeśli nie było WZMIANKI o ograniczeniach w umowie i nie ma w regulaminie.

    Są w regulaminie pośrednio, poprzez odniesienie do cennika.

    > NIE OTRZYMAŁEM W BIURZE KLIENTA RZADNEJ ONFORMACJI O OGRANICZENIACH
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > W UMOWIE MAM TYLKO:
    > Opcja prędkości - 320
    > Neostarda - Umowa lojalnościowa 12 miesięcy
    > KOOONIEC!!!!!
    > NIC WIĘCEJ

    Przeczytaj jeszcze raz uważnie. Masz tam na pewno napisane, ze zapoznałeś
    się z regulaminem i cennikiem, a poniżej znajduje się Twój podpis.

    > 2) Czy powinienem nie płacić za niedotrzymanie warunków umowy.

    Nie ma tutaj mowy o niedotrzymaniu warunków umowy.

    > Nie podawajcie mi proszę stron internetowych o regułach i zasadach. Do
    > tego mam dostęp dopiero jak podpiszę umowę.

    Przed podpisaniem umowy nie ma problemu, aby zapoznać się z treścią
    regulaminu i cennika. Nawet więcej, aby nie dać się zrobić na szaro,
    powinieneś był się z nimi właśnie _przed_ podpisaniem zapoznać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas