  • Data: 2004-05-29 12:32:43
    Temat: Re: mogę żądać ???
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu nie doczytałeś. Ja się orientowałem w TP i było napisane w
    ofercie
    > ograniczenie miesięczne 5 GB, czy cos koło tego.
    > JOHNSON :)

    Johnson ja mam umowę i regulamin ...... tylko takie elementy otrzymałem.
    Cenników nie otrzymałem i nie pokwitowałem, bo tam jest tak sprytnie to
    zrobione w umowie, że jest podpis równoczesny na potwierdzenie otrzymania
    Regulaminu oraz Cennika usługi Neostrady wraz ze zgodą na przetwarzamie
    moich danych.
    Jest to praktyka niezgodna z prawem .... powinny być dwa miejsca na podpisy
    więc nie podpisałem zważywszy, że obok widnieje gwiazdka, że wyrażenie zgody
    jest nieobowiązkowe.
    Ja wiem, że to jest zakręcone .... ale dla wprawy poprostu chcę się pokopać
    z tepsą ...
    ale Was pytam o sugestie w tym temacie
    bo oni mają WYSOKIEJ KLASY PRAWNIKÓW (hihihihihihiihihihihii w mojej firmie
    na zbity pysk bym takich, którzy te umowy stworzyli, wyrzucił i dał jeszcze
    wilczy bilet)
    a ja mam Was

    pozdrawiam
    fart