  • Data: 2004-05-29 10:47:05
    Temat: Re: mogę żądać ???
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MG" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2eef.00000080.40b86516@newsgate.onet.pl...

    > Nie uwazam sie absolutnie za autorytet w tej kwestii, choc cisnie mi sie
    > na usta, ze jak sama nazwa wskazuje - odszkodowanie przysluguje za
    > szkode. Probowalam wymyslec taka sytuacje gdy pewna... hm... nazwijmy to
    > rekompensata pieniezna nie bedzie zwiazana z zaistnieniem szkody, ale
    > na nic nie wpadlam. Bede wdzieczna za podpowiedz.

    Ja też za wyrocznię nie robię. ;) Ale jeśli chodzi o przykład, to proszę
    bardzo: przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych (z ustawy tylko
    powszechnych, jednak operatorzy w regulaminach nawet inne usługi tak
    traktują). Niezależnie, czy coś z tego tytułu stracisz, czy nie, bo np. w
    ogóle nie chciałaś wtedy korzystać np. z telefonu - przysługuje Ci
    odszkodowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas