  • 1. Data: 2002-10-18 15:32:14
    Temat: dzialalnosc gospodarcza na miasteczku studenckim
    Od: k...@w...pl (Cleantoner)

    Na jakiej zasadzie mozn otrzymac zezwolenie na dzialalnosc
    gospodarcza na terenie miasteczka studenckiego?
    Od czego zaczac?
    jestem studentem i chcialbym cos zaczac robic, ale nie wiem do
    kogo mam sie udac. Prosze o pomoc.

    Pozdr!

  • 2. Data: 2002-10-18 22:23:20
    Od: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>

    Użytkownik "Cleantoner" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Od czego zaczac?
    > jestem studentem i chcialbym cos zaczac robic, ale nie wiem do

    Zwyczajnie - najpierw uzgodnij z wlascicielem lokalu, w ktorym chcesz
    prowadzic dzialalnosc (pewnie z administracja uczelniana), a potem
    sie zarejestruj w Urzedzie Miejskim.

    pzdr
    woy

  • 3. Data: 2002-10-20 07:08:34
    Temat: młodzi inteligenci?
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Przyznam się, że dziwię się gdy czytam takie pytania jak wyżej.
    Zawsze wydawało mi się, że młoda osoba mająca mieć albo mająca już wyższe
    wykształcenie interesuje
    się bardziej otaczającym światem i wie już "od zawsze" wiele rzeczy, które właściciel
    "straganu z
    kapustą" poznaje w pocie czoła.

    Słabnie nam co roku kondycja "inteligencji" czy tylko takie wrażenie moje?
    Wąska specjalizacja zabija ich szare komórki i ogranicza pole zainteresowań?
    Może czasy są jednak bardzo wygodne i nie trzeba kombinować jak przeżyć?
    Co takiego każe pytać pół świata o coś o co można zapytać portiera w akademiku?

    mer

  • 4. Data: 2002-10-20 19:26:12
    Temat: Re: młodzi inteligenci?
    Od: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przeżyć?
    > Co takiego każe pytać pół świata o coś o co można zapytać portiera w

    Niestety, slabnie. A co do motywacji zadawania takich pytan, to dla
    nich nie jest to pytanie do calego swiata, tylko zwykly wybor rzeczy
    mniej meczacej - zeby zapytac portiera, trzeba wyjsc z pokoju i zejsc
    po schodach, a komputer z internetem ma sie na biurku.

    pzdr
    woy

  • 5. Data: 2002-10-20 21:37:49
    Od: "majer" <m...@e...pl>

> [...]
    > Może czasy są jednak bardzo wygodne i nie trzeba kombinować jak przeżyć?
    > Co takiego każe pytać pół świata o coś o co można zapytać portiera w

    Czytam tą listę od pewnego czasu i myślę (mam nadzieję), że ludzie tu
    piszący są bardziej kompetentni od portiera z akademika, nawet jeżeli ten
    miał wcześniej "stragan z kapustą".

    majer