  • 1. Data: 2012-02-16 19:32:34
    Temat: miliony krzywd hektolitry krwii
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sądy czyli usankcjonowany bandytyzm

    trudno odeprzec to stwierdzenie, miliony
    przykladow, znam to tez na wlasnej skorze,
    np dzis bylem w prokuraturze by omowic pewna
    sprawe facet udawal ze jest grzeczny a pozostawil
    we mnie odczucie ze jestem obrazany (znane mi
    juz dobrze po rozmowach z niektorymi cwokami na
    urzedach choruje zwykle przez trzy dni),

    kiedys pan prokurator (uwazajacy sie chyba za
    Wielkiego Paszę) stwierdzil ze nie bedzie ze mna
    rozmawiac bo nie mam mu nic do powiedzenia
    (a nie wiedzial co mam mu powiedziec) -
    inteligencja na poziomie ogorka, wel gest
    pokazania mi swojej tlustej dupy - tak to
    jest, takie sa realia

    miliony krzywd hektolitry krwii na ich rekach
    ludzie chorują psychicznie pod ich rzadami
    a ćwokusy wiercą tyłkami w eleganckich szatach

  • 2. Data: 2012-02-17 09:07:49
    Temat: Re: miliony krzywd hektolitry krwii
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 19:32:34 +0000 (UTC), f...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

    > miliony krzywd

    Ty, wynoś się na pl.pregierz. NTG
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-02-17 13:19:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    wrote:

    > facet udawal ze jest grzeczny a pozostawil
    > we mnie odczucie ze jestem obrazany

    Aha. Coś jak:
    "Mój lekarz uważa mnie za paranoika. Wprawdzie tego nie powiedział, ale
    wiem że tak myśli."

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2012-02-18 07:33:20
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Massai <t...@w...pl> napisał(a):

    > Aha. Coś jak:
    > "Mój lekarz uważa mnie za paranoika. Wprawdzie tego nie powiedział, ale
    > wiem że tak myśli."

    dokładnie, jeden facet powiedział ilu ludzi leczy sie
    czy przynajmniej cierpi psychicznie pod rządami prawniczych
    żłobów którzy posuwaja sie do komentarzy tak jak powyzej,
    (pamietasz mój post o twojej 'robaczej sciezce' - przypomnij
    sobie)