    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: miliony krzywd hektolitry krwii
    Date: Thu, 16 Feb 2012 19:32:34 +0000 (UTC)

    sądy czyli usankcjonowany bandytyzm

    trudno odeprzec to stwierdzenie, miliony
    przykladow, znam to tez na wlasnej skorze,
    np dzis bylem w prokuraturze by omowic pewna
    sprawe facet udawal ze jest grzeczny a pozostawil
    we mnie odczucie ze jestem obrazany (znane mi
    juz dobrze po rozmowach z niektorymi cwokami na
    urzedach choruje zwykle przez trzy dni),

    kiedys pan prokurator (uwazajacy sie chyba za
    Wielkiego Paszę) stwierdzil ze nie bedzie ze mna
    rozmawiac bo nie mam mu nic do powiedzenia
    (a nie wiedzial co mam mu powiedziec) -
    inteligencja na poziomie ogorka, wel gest
    pokazania mi swojej tlustej dupy - tak to
    jest, takie sa realia

    miliony krzywd hektolitry krwii na ich rekach
    ludzie chorują psychicznie pod ich rzadami
    a ćwokusy wiercą tyłkami w eleganckich szatach