  • 1. Data: 2005-03-18 08:41:08
    Temat: mieszkanie skladajace sie z dwoch lokali
    Od: "Marek B." <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl>

    witam,
    jestem w trakcie kupowania mieszkania, ktore jak sie okazalo sklada sie z 2
    mieszkan. tzn. kobieta ktora mi sprzedaja kupila lokal numer 1 a po paru latach
    przylegajacy lokal numer 2, przebila sie przez sciane, zamurowala wejscie do
    lokalu 2 i jest to teraz jedno ladne mieszkanie.
    oczywiscie ja chce je kupic jako jedno i pytanie moje, jak to zalatwic. ona
    twierdzi, ze to tylko formalnosc, mnie jednak interesuje, czy wiaze sie to z
    jakimis dodatkowymi kosztami, a jesli, to jakimi?
    chcialbym zmienic te dwa mieszkania w jedno. jak to zrobic?
    dziekuje za odpowiedz

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-03-22 13:41:46
    Temat: Re: mieszkanie skladajace sie z dwoch lokali
    Od: "aseta" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marek B." <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:d1e474$t19$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
    > jakimis dodatkowymi kosztami, a jesli, to jakimi?
    > chcialbym zmienic te dwa mieszkania w jedno. jak to zrobic?

    Jeżeli chodzi o koszty:
    To należy znaleźć notariusza, który sporządzi akt notarialny wktórym wymieni
    dwa lokale.
    Po za tym. Zastanów się jaką wartość mają na rynku te lokale jeżeli by je
    sprzedać osobno?

    a...@o...pl