  • 1. Data: 2003-01-04 15:56:42
    Temat: mieszkanie na barce
    Od: "Jerzy Szymanik" <j...@i...pl>

    Witam.
    Pisze prace magisterska pt. "Sytuacja prawna osob fizycznych zamieszkujacych
    statki zeglugi srodladowej", czyli generalnie chodzi o mieszkanie na
    barkach.
    Nie znam nikogo kto na stale mieszka na barce, i jestem ciekawy jak to
    wyglada w praktyce od strony prawnej, bo teoretycznie mam to juz
    rozpracowane.
    Moim zdaniem, nie jest mozliwe uzyskanie zameldowania na statku (nie dotyczy
    osob zatrudnionych w przedsiebiorstwach zeglugowych)."Zdanie" to opiera sie
    oczywiscie na ustawie o ewidencji ludnosci.... Jednakze wykonujac rekonesans
    po najblizszych urzedach, w kilku uzyskalbym to zameldowanie:-) jednak fakt
    ten, wynika z niekompetencji pracownikow tych urzedow.
    Jesli ktos ma doswiadczenie,informacje, uwagi w tej kwestii, to zapraszam
    do dyskusji.
    Jurek
    j...@i...pl