  • 1. Data: 2003-01-04 14:22:22
    Temat: chory kraj, chore prawo
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    http://info.onet.pl/621427,11,item.html

    Czy w tym kraju już nigdy nie będzie normalnie?

    Radek

  • 2. Data: 2003-01-04 14:43:00
    Temat: Re: chory kraj, chore prawo
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Z" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://info.onet.pl/621427,11,item.html
    >
    > Czy w tym kraju już nigdy nie będzie normalnie?

    Przeciez jeszcze nie bylo sprawy sadowej.

    Karol

  • 3. Data: 2003-01-04 15:40:32
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Radosław Z" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez jeszcze nie bylo sprawy sadowej.
    > Karol

    Ale już powstał zarzut przekroczenia obrony koniecznej,
    co w tych konkretnych okolicznościach - jest ciężko chore !
    Joker

  • 4. Data: 2003-01-04 15:43:45
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Radosław Z" wrote:
    > http://info.onet.pl/621427,11,item.html
    > Czy w tym kraju już nigdy nie będzie normalnie?

    To nie prawo i nie kraj tylko prokuratorzy.
    Nie mają już za grosz wstydu. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 5. Data: 2003-01-04 15:50:14
    Temat: Odp: chory kraj, chore prawo
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:QfDR9.234968$q...@n...chello.at...

    > Ale już powstał zarzut przekroczenia obrony koniecznej,
    > co w tych konkretnych okolicznościach - jest ciężko chore !
    > Joker
    Jak ciezko chore ? jak zlodziej ma noz 10 cm, to Ty musisz szybko poszukac
    noza 8 centymetrowego.... jak zlodziej ma pale, to mozesz uzyc paleczek do
    ryzu, jak zlodziej ma pistolet, to nic nie mozesz zrobic, bo bedziesz mial
    przechlapane jak go niechcacy trafisz ze skutkiem smiertelnym ! a jak on Cie
    zastrzeli pierwszy, to odsiedzi dwa-trzy latka, wyjdzie za dobre sprawowanie
    i dalej bedzie rabowal i napadal... niestety... takie jest wlasnie nasze
    prawo.... Powinno byc tak jak jest w Stanach, jak zlodziej wejdzie na czyjas
    posesje, wlasciciel ma prawo mu leb odstrzelic - i tak powinno byc tez u nas
    !

    Pozdrowka

  • 6. Data: 2003-01-04 17:02:37
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > "Radosław Z" wrote:
    >
    > To nie prawo i nie kraj tylko prokuratorzy.
    > Nie mają już za grosz wstydu. :(

    Po części tak, ale prawo im na to pozwala, a nie powinno. Bo czy jeśli idę
    gdzieś wieczorem, to mam mieś ze sobą plecak pełen broni, a w razie napadu
    zapytać bandytę czego używa i poprosić, aby poczekał aż znajdę odpowiednie
    narzędzie do obrony?

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 7. Data: 2003-01-04 17:53:15
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Radosław Z' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:av6qgu$u42$1@druid.ceti.com.pl taką oto treść:

    | http://info.onet.pl/621427,11,item.html
    |
    | Czy w tym kraju już nigdy nie będzie normalnie?

    Zdecydowanie za malo danych, zeby cokolwiek sadzic o tej sprawie. Dlatego
    powstrzymajmy sie od skrajnych komentarzy.

    ->piotr

  • 8. Data: 2003-01-05 11:11:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <W...@t...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    > Zdecydowanie za malo danych, zeby cokolwiek sadzic o tej sprawie. Dlatego
    > powstrzymajmy sie od skrajnych komentarzy.

    skrajny czy nie hm ja dołozyłabym draniom /dla przykładu / być może innym
    odechcialoby sie napadać niewinnych ludzi ...
    mam cichą nadzieje na wyrok dla zbirów...

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-05 16:09:53
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

> [...]
    innym
    > odechcialoby sie napadać niewinnych ludzi ...
    > mam cichą nadzieje na wyrok dla zbirów...

    A oni juz na wolnosci :-(((

    pzdr.
    Jacek