  • 1. Data: 2003-01-04 16:15:50
    Temat: kasa mieszkaniowa a wspólność/rozdzielność majątkowa
    Od: "Marta" <n...@s...pl>

    Witam,

    Mam pytanko dot. kasy mieszkaniowej w kontekście "ustrojów majątkowych" w
    małżeństwie .
    Mój chłopak miał kasę mieszkaniową. Pobraliśmy się ustanawiając wspólność
    majątkową. Następnie jakiś czas później ustanowiliśmy rozdzielność dzieląc
    się majątkiem po 50%. Będąc w rozdzielności kupiłam mieszkanie.

    Pytanie: czy mogę wykorzystać kasę mieszkaniową męża np. w 50%, czy też jest
    ona nadal w 100% jego własnością?
    Co zrobić, by móc z niej skorzystać?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 2. Data: 2003-01-04 16:25:31
    Od: "Asdax" <a...@p...fm>

    hehe nawet tego nie skomentuje
    pzdr
    Asdax

  • 3. Data: 2003-01-05 02:04:39
    Od: "Deffendi" <d...@a...net>

    Użytkownik "Asdax" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > hehe nawet tego nie skomentuje
    > pzdr
    > Asdax

    A ja nie widze w tym nic dziwnego! Może na przykład tatuś pani młodej
    postanowił kupić jej mieszkanie ale uwarunkował to zrobieniem rozdzielności
    majątkowej bo nie ufa zięciowi! Znam taki przypadek!

    Pozdrawiam
    Deffendi

  • 4. Data: 2003-01-05 10:06:19
    Od: "Asdax" <a...@p...fm>

    Przeczytaj tekst dokladnie, tu nie chodzi o zadna rozdzielnosc. Pytajaca ma
    juz swoje mieszkanie, chce natomiast dodatkowo wyswiecic faceta z pieniedzy
    przeznaczonych na jego wlasne potrzeby mieszkaniowe.
    pzdr
    Asdax

  • 5. Data: 2003-01-05 10:26:10
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Asdax <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av71ha$8gi$...@n...tpi.pl...
    > hehe nawet tego nie skomentuje

    hehe to hasło dnia " puszcze go w skarpetech" czy nie o to tu chodzi? tak ?
    czy masz coś innego na myśli? :-)))

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-05 10:27:11
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av91a8$3ui$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > napisał:av71ha$8gi$...@n...tpi.pl...
    >
    > hehe to hasło dnia " puszcze go w skarpetech" czy nie o to tu chodzi? tak

    koretka skarpetach hehe

  • 7. Data: 2003-01-11 11:14:22
    Od: m...@m...org.pl

    > Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:av91a8$3ui$...@a...dialog.net.pl...
    > ?

    droga sandro,

    nie, nie mam na myśli puszczenia męża w skarpetach (swoją drogą ciekawe skąd
    takie skojarzenia??). rozdzielność majatkową musieliśmy zrobić, żeby móc wziąć
    kredyt tylko na mnie. mąż prowadzi działalność, co znacznie utrudnia i wydłuża
    weryfikację zdolności kredytowej. rozumiem, że nic konstruktywnego nie masz do
    dodania?

    pozdrawiam,
    marta

  • 8. Data: 2003-01-11 14:21:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <m...@m...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > nie, nie mam na myśli puszczenia męża w skarpetach (swoją drogą ciekawe
    skąd
    > takie skojarzenia??).

    przepraszam Cie nie chciałam cię obrazić moimi skojarzeniami ale w
    większosci spraw to albo chodzi własnie o puszczenie drugiej strony w
    przysłowiowych skarpetach albo tez wymiganie sie wierzycielom ...
    ale moje uwagi wierz mi nie dotyczą Ciebie stąd dwa pytania padły czy w
    skarpetach czy głebsze bo jak to drugie to nie jest to sprawa w dniu
    dzisiejszym do szybkiego załatwienia a szczególnie ,ze ministerstwo uczuliło
    wszystkie sądu na wnikliwe badanie tych spraw...

    pozdrawiam
    Sandra