  • 11. Data: 2006-05-11 14:41:48
    Temat: Re: mgr Ziobro czysci buty biznesmenom RIAA
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "agacinka" <c...@p...net> napisał w wiadomości

    > Wyciagnij wtyczke ze sciany. :-P

    Jestes bidulinko na prad?
    pozdro
    Piotr

  • 12. Data: 2006-05-11 15:11:00
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > I nie widze powodow dlaczego za Bitelsow ktorzy splacili sie dawno w
    > ubieglym wieku mam placic trzy razi wiecej niz dekade temu.
    > Ze o braku klasyki nie wspomne.

    Co racja to racja. Ale ja po prostu wrocilem do winyli z rodzinnej kolekcji.
    Nie slucham muzyki klasycznej w postaci cyfrowej juz od jakichs 3 lat.
    Wspolczesne gnioty tez coraz mniej mnie interesuja... radio wystarczy.
    Wystarczy przestac kupowac, nie trzeba piracic ich na sile - bo tylko
    podkladasz sie pijawkom do ssania. A jak chca zbiorowo splajtowac, gdy
    wiekszosc sluchajacych zacznie robic tak jak ja na przyklad (pierwsze
    jaskolki juz sa - zra sie o prawa autorskie, jak piranie), to ich wola.
    Rynek to rynek. Nikt nikogo nie zmusza.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2006-05-11 15:25:47
    Od: "ghost \"franc\" magnetic" <g...@g...pl>

    Lookasik wposcił taką oto wiadomość
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Johnson ... marnie znam sie na tych wszytskich outlookach i innych.. nie
    > ma jakiejs opcji ,zeby nie wyswiatlaly mi sie waiadomosci tego
    > pacjenta??? puszczaja mi granice tolerancji
    > pozdrawiam

    kup sobie jakis poradnik dla poczatkujacych o tego typu narzedziach i
    przestan
    zrzedzic albo nie czytaj i juz !

  • 14. Data: 2006-05-11 15:38:29
    Od: Paweł Kośmicki <""m i m i \"@ p a c y n k i . p l">

    Opix napisał(a):
    > ale strach ma wielkie oczy [...]
    > własnie mam pingwina na drugim pc

    I ten pingwin ma pewnie wbudowane DeCSS (jak wszystkie). Więc zgodnie z
    proponowaną nowelą Prawa Autorskiego:
    "Kto posiada, przechowuje lub wykorzystuje [...] urządzenia, ich
    komponenty lub programy komputerowe przeznaczone do niedozwolonego
    usuwania lub obchodzenia skutecznych technicznych zabezpieczeń przed
    odtwarzaniem lub zwielokrotnianiem utworów [...] podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku".

    Nie mówię, że ktoś będzie od razu chciał Cię zaciągnąć do pierdla. Ale
    jeśli będzie potrzebował haka, to tu go będzie miał.
    Jak chcecie poczytać więcej to idźcie na prawo.vagla.pl

    Tak jak nie zgadzam się z formą wypowiedzi "agacinki", tak z samym
    protestem - jak najbardziej.

    --
    Chroń oczy przed olśnieniem

    Paweł Kośmicki

  • 15. Data: 2006-05-11 15:41:15
    Od: Paweł Kośmicki <""m i m i \"@ p a c y n k i . p l">

    Fujarosław Quaczyński napisał(a):
    > Czesc agacipka. Lubisz pracowac na zlodzieji?
    > Wolno ci, ale dlaczego maja robic to inni?

    Poczytaj więcej na necie o tej noweli Prawa Autorskiego. Problem z nią
    nie leży w gnębieniu piratów, ale w ograniczaniu praw zwykłych,
    uczciwych użytkowników.

  • 16. Data: 2006-05-11 19:34:35
    Od: <t...@n...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Rynek to rynek. Nikt nikogo nie zmusza.

    I tu sie Pan myslisz! Przyzwyczajenie druga natura czlowieka. Jak sie
    poslucha w radiu tej samej piosenki, chocby i miernej, codziennie po kilka
    razy przez caly miesiac, to piosenka sie wkreci. A potem jak piosenke
    przestana puszczac to biedny Kowalski, ktoremu sie "wkrecila" musi ja kupic.
    Oczywiscie jednej piosenki nie kupi, wiec musi cala plyte, na ktorej poza ta
    jedna piosenka z radia zwykle jest sam chlam.

    Nie mowie, ze piractwo do dobra rzecz, ale trzeba tez dostrzegac druga
    strone medalu. A jesli chodzi np. o programy komputerowe to "druga strona
    medalu" wyglada tak, ze gdyby nie piractwo, to Polska bylaby jeszcze
    bardziej zacofana informatycznie niz jest obecnie. Wiec niech najpierw rzad
    zacznie wymuszac na roznych Microsoftach czy TPSA obnizki cen produktow i
    uslug, a potem niech zwalcza piratow...

    Pozdrawiam,
    Talthen

  • 17. Data: 2006-05-11 20:09:13
    Od: "gravide" <no_adres@no_spam.pl>

    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > codziennie po kilka razy przez caly miesiac, to piosenka sie wkreci.
    > A potem jak piosenke przestana puszczac to biedny Kowalski,

    Jestem w stanie zrozumieć, że taki jest Twój mechanizm
    słuchania muzyki i jesteś podatny na chłam z radioodbiornika.
    Ale nie dorabiaj do tego teorii socjologicznej i nie pisz, że
    tak mają wszyscy.
    Powiem Ci więcej... nie znam nikogo w swoim otoczeniu
    kto tak postępuje.
    grav

  • 18. Data: 2006-05-11 20:24:14
    Od: <t...@n...pl>

    Użytkownik "gravide" <no_adres@no_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Ale nie dorabiaj do tego teorii socjologicznej i nie pisz, że
    > tak mają wszyscy.
    Nie wszyscy, ale jednak sa tacy... moze troche zbytnio uogolnilem.

    > Powiem Ci więcej... nie znam nikogo w swoim otoczeniu
    > kto tak postępuje.
    A ja znam.

    Pozdrawiam,
    Talthen

  • 19. Data: 2006-05-11 21:15:19
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    <t...@n...pl> wrote:

> [...]
    > zacznie wymuszac na roznych Microsoftach czy TPSA obnizki cen produktow i

    Oj biedusiu... ;( aż przykro czytać...

    Że niby jak, MS Windows drogi jest? Nie sądzę.

    G.

  • 20. Data: 2006-05-12 00:53:30
    Od: agacinka <c...@p...net>

    Giecze wrote:

    > Oj biedusiu... ;( aż przykro czytać...
    >
    > Że niby jak, MS Windows drogi jest? Nie sądzę.
    >
    > G.

    Wiec co jest w cenie windowsa procz kosztow kopiowania (jakies 5gr na
    komputer i 15 gr za CD)?