    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mężczyżni
    Date: Sat, 22 Jan 2005 19:51:55 +0100

    > Cóż. Nic niestety mi nie pomogliście. Nie znam szczegółow sprawy więc
    nie mogę
    > napisać więcej a nie mam zamiaru zmyślać. Chciałam jedynie zapytać gdzie
    > dziewczyna w trudnej dla niej sytuacji (mąż zagroził, że nie zobaczy
    małego
    > chyba że do niego wróci) może uzyskać pomoc. Oczywiście najlepiej
    bezpłatną bo
    > nie jest w najlepszej sytuacji materialnej.

    no chyba logiczne ze dziecka nie chce odddac, bo odejscie matki czesto
    rowna sie strata
    dziecka

    > Na pewno osobie kompetentnej dziewczyna powie ze szczegółami dlaczego
    odeszła.
    > Wypowiedzieli się tu prawie sami mężczyżni i pewnie dlatego odpowiedzi
    ich nie
    > wnoszą prawie nic konstruktywnego.
    Jastem pewna, że gdybym napisła , że to żona
    > zabrała małego i nie pozwala ojcu dziecka się z nim widywać no chyba ,że
    ten do
    > niej wróci to lepiej byście mu lepiej radzili.
    > Wybaczcie, że zawracałam Wam głowę.

    powiem Ci co powie osoba kompetenta, bedzie namawiac panienke by ta
    oskarzyla ojca o molestowne
    swojego dziecka, bicie zony, znecanie sie psychiczne itp sprawy ktore NIE
    obiektywna sedzina potraktuje
    jako wystarczajacy powod odebrania mu jego.

    P.