  • 31. Data: 2018-05-10 13:38:59
    Temat: Re: męsko męska sprawa elektryczna
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Na pewno nie. Przeciez wlasciciel jest zadowolony z tego co jest :-)

    Bo jego (ani nikogo innego) JESZCZE nie 'pizdło'.
    Płacz i lament będzie dopiero po fakcie. A wtedy zawiasy, latanie po
    sądach, prokuratura i inne radości życia za tfu 50pln (bo tyle będzie
    go kosztować wypasiona listwa zasilająca z długim kablem)....

    Znajomy kolegi "m" jest zwyczajnie głupi.
    Nawiasem mówiąc dawno dawno temu zostałem porażony prądem przez właśnie
    taki kabel z dwiema wtyczkami (za czasów komuny i loterii fazowej).
    Przeżyłem tylko przez to, że straciłem równowagę i wyszarpnąłem kabel z
    gniazdka...

    To typ człowieka (ten znajomy) który może również:
    -nie zapinać pasów, bo słyszał o człowieku który przeżył bo niezapiął
    -odkręca osłony z maszyn bo wygodniej się pracuje (znałem człowieka,
    który skończył z tarczą od kątówki w czaszce)
    -wyprzedza na trzeciego bo będzie szybciej o 20 sekund na miejscu

    itd...

    Krótko mówiąc z kompletnym brakiem wyobraźni.