  • 1. Data: 2005-03-16 10:20:31
    Temat: "meldunek z komornikiem"
    Od: "maciek" <k...@p...put.poznan.pl>

    Witam
    Rok temu ozenilem sie, zona wyprowadzila sie od taty i mieszka ze mna (razem
    mieszkamy juz ponad 2 lata). W zwiazku z przyjsciem dzidziusia na swiat
    postanowilismy wprowadzic sie do taty (mojego tescia): mieszkanie
    komunalne - taniej i dziadek chetny do pilnowania ;-)
    I tu nastapily pewne problemy:
    4 miesiace temu dowiedzielismy sie, ze tata nie placil czynszu + oplaty za
    prad i gaz, ma do splaty pare kredytow - komornik zajmuje od 2 lat czesc
    renty - nie mielismy o tym bladego pojecia.
    Mojej zonie poradzono w spoldzielni zeby sie wymeldowala- wtedy bedzie
    odpowiedzialna za zalegle oplaty do momentu kiedy byla tam zameldowana - nie
    wiedzielismy jak zachowa sie tata, czy bedzie chcial splacac, czy sie nie
    wypnie itp, klopoty mial od 2 lat i nie powiedzial o tym wlasnej corce.
    Na szczescie jest chetny do wspolpracy ;-)
    Dlugi mieszkaniowe posplacalismy, zostalo jeszcze - to placimy w ratach
    oplata za mieszkanie.
    Zostaly jeszcze splaty zaciagnietych kredytow - robi to komornik z jego
    renty.

    Teraz sa klopoty zeby zona sie tam zameldowala, administracja nie wyraza
    zgody na meldunek. Chcemy zameldowac sie tam na meldunek tymczasowy, na 2
    lata.
    Czy zamelduja nam tam dziecko? Zona mieszkala tam 22 lata. Miala meldunek
    staly. Powoluja sie na metraz, ze niby za maly, ale wczesniej mieszkala tam
    moja zona, jej mama i tata i wszystko bylo w porzadku, a teraz tez przeciez
    jestesmy rodzina.

    Jak ochronic przed komornikiem nasze rzeczy? (sprzet agd, rtv itp na czesc
    mam rachunki, na czesc nie) wiem, ze komornik juz byl kilka razy u tescia i
    spisal co znajduje sie w mieszkaniu. Mamy 1 duzy pokoj, tesc jest ze
    wszystkimi rzeczami w 2. Bedziemy miec wspolna kuchnie i lazienke.

    Bede wdzieczny za wszelkie porady
    Maciek

  • 2. Data: 2005-03-16 12:57:38
    Temat: Re: "meldunek z komornikiem"
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "maciek" <k...@p...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    W zwiazku z przyjsciem dzidziusia na swiat
    > postanowilismy wprowadzic sie

    skad?

> [...]
    > wypnie itp, klopoty mial od 2 lat i nie powiedzial o tym wlasnej corce.
    > Na szczescie jest chetny do wspolpracy ;-)

    czy posiadacie swoje mieszkanie? /domyslam sie, ze tak

> [...]
    tam
    > moja zona, jej mama i tata i wszystko bylo w porzadku, a teraz tez

    tymczasowo jakas nie widze przeszkod i nie rozumiem co tzn. piszesz , ze te
    zamieszkiwanie wypada Wam taniej a co jesli macie mieszkanie co z tamtym? hm
    ?

    > Jak ochronic przed komornikiem nasze rzeczy? (sprzet agd, rtv itp na czesc
    > mam rachunki, na czesc nie) wiem, ze komornik juz byl kilka razy u tescia
    > spisal co znajduje sie w mieszkaniu.

    jesli tylko tam przebywacie chwilowo , posiadacie rachunki i dowody na to ,
    ze tak jest to nie rozumiem jaki problem masz z komornikiem

    > Bede wdzieczny za wszelkie porady

    tu sie nie udziela porad :) tylko przedstawia swoje stanowisko jak by sam
    zalatwil taka sprawe bedac w tej sytuacji

    pozdrawiam
    Sandra