  • 1. Data: 2002-01-30 19:28:08
    Temat: mapy na stronach internetowych
    Od: "ross154" <r...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Mam pytanie i odrazu przepraszam jezeli to pytanie juz było wczesniej
    zadane.
    Chodzi mi o umieszczenie na prywatnej stronie WWW kilku map okolicy, czy
    moge wykorzystac fragmenty mapy zeskanowanej lub mapy komputerowej. Czy jest
    to legalne? Czy grozi jakas kara za umieszczenie na WWW fragmentu mapy bez
    pozwolenia wydawcy?

    Pozdrawiam
    Ross154

  • 2. Data: 2002-01-30 19:36:36
    Temat: Re: mapy na stronach internetowych
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 30 Jan 2002, ross154 wrote:

    > Mam pytanie i odrazu przepraszam jezeli to pytanie juz było wczesniej
    > zadane.

    Zapewne było.

    > Chodzi mi o umieszczenie na prywatnej stronie WWW kilku map okolicy, czy
    > moge wykorzystac fragmenty mapy zeskanowanej lub mapy komputerowej. Czy jest
    > to legalne?

    Poza prawem cytatu nie. Ponieważ jednak utwór kartograficzny na ogół nie
    daje się sensownie zacytować, dozwolony użytek raczej odpada.

    > Czy grozi jakas kara za umieszczenie na WWW fragmentu mapy bez
    > pozwolenia wydawcy?

    art. 79 Ustawy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-02-04 18:47:40
    Od: "ross154" <r...@w...pl>

    jakie grożą sankcje za umieszczenie fragmentu / całej mapy na stronie
    internetowej?
    st...