  • 1. Data: 2002-01-30 19:30:25
    Temat: podatek od zachowku
    Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl>

    Witam,moje pytanie dotyczy podatku od zachowku.Niedlugo dostane
    zachowek w wys.okolo 10 tys.zl.Czy place od tego podatek i w jakiej
    wysokosci?Mieszkam w Holandii i tutaj do pewnej kwoty podatku od
    spadku sie nie placi.
    Jezeli w Polsce trzeba zaplacic podatek,to czy moge wtedy zalatwic
    sprawe podatku w Holandii (mam obywatelstwo obu krajow).
    Z gory dziekuje i pozdrawiam-Luiza.

  • 2. Data: 2002-01-31 09:32:18
    Temat: Re: podatek od zachowku
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Bylo niedawno orzeczenie polskiego Sadu Najwyzszego, ze nalezy sie podatek jak
    od spadków i darowizn (wczesniej praktyka byla inna - dochodowy).
    Dzek