  • 11. Data: 2019-03-23 00:02:14
    Temat: Re: mandaty karne na konto US w Opolu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 23 Mar 2019 00:00:15 +0100, u2 <u...@o...pl> wrote:

    >oj tam, pomyliłem się, żałuję bardzo za swoje grzechy, wygląda na to, że
    >sporo ludzi wyprowadziłem na manowce PP S.A., nie przebaczysz zbłąkanej
    >owieczce ?:)
    Owszem, ale dopiero w dniu miłosierdzia.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 12. Data: 2019-03-23 00:02:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.03.2019 o 23:54, WAM pisze:
    > u2 pisał że ZCTW Poczta nie pobiera prowizji, wskazałem że to wiedza
    > błędna.

    łał, nagroda ciebie nie ominie, bo każden dobry uczynek zasługuje na
    przykładne ukaranie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-03-23 00:03:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.03.2019 o 00:02, WAM pisze:
    > Owszem, ale dopiero w dniu miłosierdzia.
    >
    > WAM

    na szczęście nie znam waszych katolickich obyczajów:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"