  • 1. Data: 2008-05-24 12:32:41
    Temat: mandat za telefon:)
    Od: donleser <d...@g...com>

    Witam :)
    Mama pytanie:
    Policja zatrzymuje mnie za jazdę z telefonem komórkowym , rozmawiałem
    że nie mogę teraz
    rozmawiać i sie rozłączyłem ok 10-20sekund.
    Zatrzymuje mnie patrol 200zł mandatu wg. taryfikatora//wracałem od
    stomatologa jakieś 500m od domu trochę skołowany byłem po
    znieczuleniu ,twardo 200zl mandatu wg taryfikatora.
    Na wyjaśnienie okoliczności :
    sad grodzki tak czy nie ?
    Zapytanie mam czy przestrzeganie taryfikatora jest automatyczne czy
    wg. okoliczności?
    Mandat przyjąłem bez protestu, moja wina:(
    Na pytania odpowiem ze szczegółami :)
    Chodzi mi czy w na.p:
    jak wyżej ,
    jakaś inna sytuacja wyższej miary
    czy jak moja dziś ,jak to ma sie do taryfikatora , czy policjant musi
    przestrzegać go czy może być łagodniejszy?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-24 12:36:09
    Temat: Re: mandat za telefon:)
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik donleser napisał:
> [...]
    > stomatologa jakieś 500m od domu trochę skołowany byłem po
    > znieczuleniu ,twardo 200zl mandatu wg taryfikatora.

    Jasda pod wplywem srodkow ograniczajacych zdolnosci kierowania?

    Powinienes wraz z tymi 200 za rozmawianie oddac policjantowi prawko.

  • 3. Data: 2008-05-24 12:37:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    donleser napisał(a):

    > Witam :)
    > Mama pytanie:

    [...]

    Powiedz mamie, ze jak sie ma do dentysty 50 m to sie nie jezdzi
    samochodem ;)

    j.

  • 4. Data: 2008-05-24 13:02:22
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "januszek"

    > Powiedz mamie, ze jak sie ma do dentysty 50 m to sie nie jezdzi
    > samochodem ;)
    >
    > j.

    A ty Januszku, powiedz sobie, ze jak sie ma komputer to nie znaczy, ze zaraz
    trzeba wypisywac debilne komentarze.
    A jak juz, to w twoim przypadku trzeba PIEC razy przeczytac post na ktory
    sie odpowiada.

    Nie 50 tylko 500, i nie dentysta od domu, tylko kontrola od domu. Jakbys sie
    postaral, to by sie udalo zrozumiec.

    Andy

  • 5. Data: 2008-05-24 13:11:33
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "donleser" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > czy jak moja dziś ,jak to ma sie do taryfikatora , czy policjant musi
    > przestrzegać go czy może być łagodniejszy?

    a mozesz to teraz przetlumaczyc na polski?

  • 6. Data: 2008-05-24 13:11:40
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g>

    > Jasda pod wplywem srodkow ograniczajacych zdolnosci kierowania?
    >
    > Powinienes wraz z tymi 200 za rozmawianie oddac policjantowi prawko.

    Ograniczony był, nie potrafił pokierować swoim działaniem.

    Wojtek

  • 7. Data: 2008-05-24 14:09:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    donleser pisze:

    > Policja zatrzymuje mnie za jazdę z telefonem komórkowym , rozmawiałem
    > że nie mogę teraz rozmawiać i sie rozłączyłem ok 10-20sekund.
    > Zatrzymuje mnie patrol 200zł mandatu wg. taryfikatora//wracałem od

    I prawidłowo.

    > stomatologa jakieś 500m od domu trochę skołowany byłem po
    > znieczuleniu ,twardo 200zl mandatu wg taryfikatora.
    > Na wyjaśnienie okoliczności :
    > sad grodzki tak czy nie ?

    Tak. Zeznaj wszystko i zostaniesz dodatkowo ukarany za kierowanie pod
    wpływem środków odurzających.

  • 8. Data: 2008-05-24 14:23:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    donleser wrote:
> [...]
    > czy jak moja dziś ,jak to ma sie do taryfikatora , czy policjant musi
    > przestrzegać go czy może być łagodniejszy?

    rozmawiałeś?
    rozmawiałeś.
    to o co chodzi?
    nagraj sobie na sekretarkę, że nie możesz odebrać, wówczas ona to za
    ciebie załatwi.

  • 9. Data: 2008-05-24 14:27:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > to o co chodzi?

    Zapewne o "sztywność" taryfikatora.
    Taki sam mandat za 30 s rozmowy (jak rozumiem stwarzania zagrożenia) i
    taki sam za 5 minut rozmowy (jak rozumiem stwarzania zagrożenia). To
    lekko "niesprawiedliwe" :).

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 10. Data: 2008-05-24 14:36:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Zapewne o "sztywność" taryfikatora.
    > Taki sam mandat za 30 s rozmowy (jak rozumiem stwarzania zagrożenia) i
    > taki sam za 5 minut rozmowy (jak rozumiem stwarzania zagrożenia). To
    > lekko "niesprawiedliwe" :).

    ja tam uważam za sprawiedliwe.