  • 1. Data: 2008-05-24 13:35:41
    Temat: Do kogo przyjdzie odpis skargi kasacyjnej?
    Od: s...@g...com

    Witam,

    mam krótkie pytanie, liczę na pomoc :-).

    Sprawa z zakresu kodeksu rodzinnego. Wygrałam I instancję, wygrałam
    apelację, którą pozwany wniósł. Domyślam się, że pozwany będzie chciał
    wnieść skargę kasacyjną - jego pełnomocnik złożył już wniosek o wyrok
    wraz z uzasadnieniem.

    W obu instancjach reprezentował mnie pełnomocnik. Do kogo w takim
    razie przyjdzie powiadomienie o tej kasacji? Do mnie, czy do
    pełnomocnika, który prowadził moje dwie sprawy w SO i SA?

    Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za odpowiedz
    Anka

  • 2. Data: 2008-05-25 16:59:00
    Temat: Re: Do kogo przyjdzie odpis skargi kasacyjnej?
    Od: s...@g...com

    On 24 Maj, 15:35, s...@g...com wrote:
> [...]
    > pełnomocnika, który prowadził moje dwie sprawy w SO i SA?
    >
    > Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za odpowiedz

    Sprawa jest dla mnie o tyle ważna, że mój pełnomocnik wyjeżdża na 3
    miesiące i jak zawiadomienie o ewentualnej kasacji pójdzie do niego i
    nie zostanie odebrane a ja poinformowana, to nie będę miała możliwości
    odpowiedzi. Trudno jest co tydzień dzwonić do sądu i dopytywać,czy coś
    nie przyszło... A oczywistą rzeczą jest, że chciałabym się
    ustosunkować do tej kasację.

    Pozdrawiam
    Ania