  • 11. Data: 2004-08-29 11:14:17
    Temat: Re: mandat policji miejskiej w US - odwolanie
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "arnold" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cgoeq5$c9b$1@news.onet.pl...
    > pozrradzcie cos , bo ja nie mam co wlozyc do garnka dzieciakowi , a te gnoje
    > jebane kradna

    Moja rada jest taka.
    Nie placz , nie lam przepisow ustawy prawo i ruchu drogowym i zachowuj se
    kulturalnie.
    Swoja agressja nic nie zdzialasz.
    Wyzwiska tez nic nie pomoga, a wrecz przeciwnie, nikt Ci nie pomoze.
    Na tej grupie jest sporo osob posiadajacych wiedze z dotyczacego Ciebie zakresu,
    jednak po takich epitetach watpie aby komus sie chcialo pisac....

    pozdr
    gen

  • 12. Data: 2004-08-30 07:51:26
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Bogen napisał:

    > Na tej grupie jest sporo osob posiadajacych wiedze z dotyczacego Ciebie zakresu,
    jednak po takich epitetach watpie aby komus sie chcialo pisac....

    A właśnie , że ja mu odpiszę ...

    Aby uniknąć płacenia tego haraczu *palnij se w łeb* ...
    Rodzina następnie winna zrobić sprawe spadkową i spadek po tobie
    odrzucić ...

    Palnięci w łeb długów nie mają ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 13. Data: 2004-08-30 17:55:15
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Za chamstwo tez mozna odciac od neozdrady

    bredzisz, małolat....