  • 1. Data: 2004-08-27 23:07:08
    Temat: mandat policji miejskiej w US - odwolanie
    Od: "arnold" <a...@a...com.pl>

    czy policja miejska (poznan ) ma prawo sciagac mandaty za blokady kol przez
    urzad skarbowy.

    To sa bandyci. Wyslali do mojego pracodawcy nakac przelania 50 zl z racji
    mandatu na ich konto . do domu tez przyszlo jakies powiadomienie.
    jak sie od tego odwolac.
    Policja panstwowa ma prawo sciagac przez US , ale te skurwysyny (PM) tez ,
    wydaje mi sie ze nie!!!
    pozrradzcie cos , bo ja nie mam co wlozyc do garnka dzieciakowi , a te gnoje
    jebane kradna

    pozdr

  • 2. Data: 2004-08-28 05:40:34
    Temat: Re: mandat policji miejskiej w US - odwolanie
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Sat, 28 Aug 2004 01:07:08 +0200, na pl.soc.prawo, arnold napisał(a):

> [...]
    > wydaje mi sie ze nie!!!
    > pozrradzcie cos , bo ja nie mam co wlozyc do garnka dzieciakowi , a te gnoje

    Nie masz co do garka włożyc - sprzedaj samochód.

    A po drugie ne stawaj na zakazach i w niedozwolonych miejscach - nie
    będziesz miał takich problemów.

    Za swoją niefrasobliwość trzeba płacić.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-08-28 07:13:39
    Od: "arnold" <a...@a...com.pl>

    > Nie masz co do garka włożyc - sprzedaj samochód.
    >
    > A po drugie ne stawaj na zakazach i w niedozwolonych miejscach - nie
    > będziesz miał takich problemów.
    >
    > Za swoją niefrasobliwość trzeba płacić.

    to plac cwaniaczku pasozytom i nierobom

  • 4. Data: 2004-08-28 07:17:37
    Od: "arnold" <a...@a...com.pl>

    A po drugie ne stawaj na zakazach i w niedozwolonych miejscach - nie
    > będziesz miał takich problemów.
    >
    > Za swoją niefrasobliwość trzeba płacić.

    Panie Mieczyslawie prosilem o konkretna rade jak sie od tego wymigac a nie
    pierdolenie starego dziada. Prosze nie wtracac swoich 3 groszy.
    pozdr

  • 5. Data: 2004-08-28 07:21:48
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 01:07:08 +0200, arnold naskrobał(a):

> [...]
    > wydaje mi sie ze nie!!!
    > pozrradzcie cos , bo ja nie mam co wlozyc do garnka dzieciakowi , a te gnoje

    nie kradną ale biorą co ich - ktoś mąrdy kiedyś powiedział "siłę
    praworządności państwa mierzy się wskaźnikiem zrealizowanych tytułów
    wykonwaczych".

    Co do możliwości samodzielnej egzekucji to też pierwsze słusze - wiec
    należy dokładnie przeczytać:
    1. Czy to naprawde jest zajęcie z policji czy też z urzędu wojewódzkiego
    jak powinno być
    2. Co pisze w podstawie prawnej - jaka ustawa i artykuł i wtedy już będzie
    wiadomo wszystko.
    3. Kto podpisał zajęcie <imie, nazwisko i przede wszystkim stanowisko
    funkcyjne>.
    4. Gdzie się można odwoływać <zawsze MUSI pisać>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-08-28 13:59:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "arnold" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > A po drugie ne stawaj na zakazach i w niedozwolonych miejscach - nie

    > Panie Mieczyslawie prosilem o konkretna rade jak sie od tego wymigac a nie
    > pierdolenie starego dziada. Prosze nie wtracac swoich 3 groszy.

    Za chamstwo tez mozna odciac od neozdrady wiec licz sie ze slowami jak
    uzywasz usenetu po raz pierwszy w zyciu lamerze.

    Mimo, ze znam odpowiedz merytoryczna na twoje pytanie, to nie otrzymasz jej.
    Za chamstwo i prostactwo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2004-08-28 14:53:57
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    .

    > Mimo, ze znam odpowiedz merytoryczna na twoje pytanie, to nie otrzymasz
    jej.

    wiem i nie powiem tralalalala........
    ile ty masz lat? 10 ?
    :)))))))))

  • 8. Data: 2004-08-28 23:19:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > .

    > jej.
    >
    > wiem i nie powiem tralalalala........
    > ile ty masz lat?

    Duzo wiecej niz prostak, który nie potrafi sie na usenecie zachowac.
    Informacja ma swoja cene, nie daje sie jej komus kto placi falszywymi
    monetami. W tym przypadku chamstwem zamiast pokora.

    A ty czemu sie wcinasz miedzy wódke a zakaske?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2004-08-29 08:25:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Dużo więcj od chama który nie potrafi się tutaj zachować a i od Ciebie
    pewnie też. Ty nawet nie zrozumiałeś kto, komu i na co odpowiada sam nie
    mając ochoty na merytoryczne zabranie głosu.
    Jakieś kompleksy wieku szczenięcego??

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-08-29 08:26:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    >
    > Panie Mieczyslawie prosilem o konkretna rade jak sie od tego wymigac a nie
    > pierdolenie starego dziada. Prosze nie wtracac swoich 3 groszy.

    Bardzo kiepsko zacząłeś :(