  • 1. Data: 2004-08-27 19:43:22
    Temat: [teoria] zabezpieczenie majatku ojca dla dzieci
    Od: "Fat" <f...@w...pl>

    Zastanawiam sie czy jest mozliwe zabezpieczenie majatku ojca dla dziecka na
    ktore placi alimenty
    -np konta bankowe na sume x oraz nieruchomosci warte sume y
    - jezeli tak to jakie przepisy mowia o tym
    - jak to wszystko zrobic??

    prosze o wszelkie podpowiedzi na ten temat kazda uwaga bedzie cenna!!!!

    pozdrawiam
    F@t

  • 2. Data: 2004-08-28 08:13:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > na ktore placi alimenty
    > -np konta bankowe na sume x oraz nieruchomosci warte sume y
    > - jezeli tak to jakie przepisy mowia o tym

    tzn nie bardzo rozumiem, placi alimenty a Ty chcesz jeszzce caly majatek mu
    zabrac? Dobrze sie czujesz? [teoria]

    > prosze o wszelkie podpowiedzi na ten temat kazda uwaga bedzie cenna!!!!

    a FE!

    > pozdrawiam
    > F@t

    P.
    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 3. Data: 2004-08-28 08:36:10
    Od: "Fat" <f...@w...pl>

    > tzn nie bardzo rozumiem, placi alimenty a Ty chcesz jeszzce caly majatek
    mu
    > zabrac? Dobrze sie czujesz? [teoria]

    dlatego w temacie napisalem teoria bo mamy w pracy pewna zagwozdke czesc z
    nas mowi ze mozna a czes ze nie
    Niestety nie znamy sie na prawie a wasze opinnie mog rozwiklac nasze
    watpliwosci

    podr
    F@T

  • 4. Data: 2004-08-28 10:43:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 10:36:10 +0200, Fat naskrobał(a):

    ale problem :)

    1. Darowizna
    2. Sprzedaż
    3. Współwłasność
    4. Hipoteka
    5. Przewłaszczenie na zabezpieczenie
    6. Testament

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-28 11:09:50
    Od: "Fat" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 28 Aug 2004 10:36:10 +0200, Fat naskrobał(a):

    jezeli juz to mysle ze wchodzitylko p 5

    > 5. Przewłaszczenie na zabezpieczenie

    Prosil bym o wyjasnienie tego terminu i o co w nim chodzi???

    pozdr.
    F@T

  • 6. Data: 2004-08-28 14:42:45
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 13:09:50 +0200, Fat naskrobał(a):

    > Prosil bym o wyjasnienie tego terminu i o co w nim chodzi???

    czemu mam wrażenie że chcesz ucieć z majątkiem przed komornikiem? :)

  • 7. Data: 2004-08-28 15:14:14
    Od: "Fat" <f...@w...pl>

    > czemu mam wrażenie że chcesz ucieć z majątkiem przed komornikiem? :)

    jezeli chodzi o moj majatek to stary kaszlak i strary komp i pobory marne
    :(((

    a komornik co najwyzej za niezaplacony mandat

    pozdr.
    F@t