  • 11. Data: 2010-09-07 23:24:46
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-07 17:04, Papo5murpfs wrote:
    > co oznacza przyjęcie mandatu niezgodnego z prawem, albo z prawdą?:O)
    > na przykład przyjęcie mandatu za przekroczenie prędkości 90km/h pojazdem
    > ktury nie umożliwia osiąganie takich prędkości, albo gdy przyjmnie
    > mandat że
    > poruszał się niewłaściwą prawą stroną drogi:O)
    >
    > czy to oznacza że nagle poruszanie się prawą strona drogi jest niezgodne z
    > prawem, albo kłamstwem że pędziłem 90km pojazdem ktury tego nie potrafi?:O)
    >
    > jaki jest przepis dotyczący skutków przyjęcia, bądź odmowy mandatu?:O)

    mandat niezgodny z prawda, po podpianiu, staje sie mandatem zgodnym z
    prawda. koniec kropka.

  • 12. Data: 2010-09-07 23:26:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-07 20:40, Papo5murpfs wrote:

    > ale problem w tym że nie przekraczasz prędkości, ani nie poruszasz się
    > niewłaściwą stroną drogi, poruszasz się prawidłową stroną drogi i dostajesz
    > mandat za poruszanie się niewłaściwą stroną, poruszasz się rowerem z
    > prędkością 30km/h a dostajesz mandat za przekroczenie prędkości 90km/h :O)

    mandatu sie nie dostaje, mandat sie przyjmuje.
    skoro przyjales to jechales niewlasciwa strona drogi i przekroczyle
    predkosc.

  • 13. Data: 2010-09-08 15:08:34
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "mvoicem" napisał:

    > No niekoniecznie wiesz czy czyn popełniłeś czy nie. Możesz być w
    > błędzie/uwierzyć na słowo policjantowi że jest ograniczenie którego nie
    > ma, możesz (i o tym pewnie dysortografik pisze) myśleć że np. w terenie
    > zabudowanym obowiązuje 40 a w rzeczywistości jest 50 (i wtedy sięgnięcie
    > do przepisów ma sens).

    dokładnie o to chodzi, często nie masz pojęcia czy coś popełniłeś czy nie,
    wiesz tylko że milicjant prubuje ci wmuwiić że tak jest, a mandat możesz
    pszyjąć bądź nie teraz a nie potem po zastanowieniu się:O)

    > Ale oczywiście zgadzam się z tym że mandat przyjęty - sprawa zaklepana.

    jakieś prawo to reguluje?:O)

  • 14. Data: 2010-09-08 15:08:39
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "witek" napisał :
    > mandatu sie nie dostaje, mandat sie przyjmuje.
    > skoro przyjales to jechales niewlasciwa strona drogi i przekroczyle
    > predkosc.

    ok, ale jeśli mandat będzie że przekroczyłem niedozwoloną prędkość 40km/h na
    drodze gdzie obowiązuje 90km/h to tfoim zdaniem co oznacza?:O)
    albo dajmy na to że był wypadek i zeznałęś że jechałeś prawą stroną drogi a
    przyjełeś mandat za jechanie lewą stroną drogi, to co ftedy?:O)

    p.s. czyli wychodzi na to że milicja może wystawiać mandaty jak chce,
    nieważne czy zgodnie z prawem i z prawdą, ale ważne żeby wicsnąć ten mandat
    kierowcy, jak jeleń weźmie to załatfione, państfp prafa, co się dziwić:O)

  • 15. Data: 2010-09-08 15:08:47
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > mandat niezgodny z prawda, po podpianiu, staje sie mandatem zgodnym z
    > prawda. koniec kropka.

    czyli co, jeśli podpiszę mandat za przekroczenie prędkości 40km/h, na drodze
    gdzie obowiązuje limit prędkości 90km/h to oznaczaq że jednym podpisem
    osobiscie zmieniłem pszepisy na tej drodze?:O)

  • 16. Data: 2010-09-08 15:08:55
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "Matt" napisał:

    > Sens miałoby odebranie takiemu delikwentowi prawa jazdy za
    > nieznajomość podstawowych przepisów.

    daj człowieku spokuj, sędziowie i adwokaci, szkoleni i zatrudnieni w prawie
    nie znają pszepisuf, bo kto jest w stanie znać na pamięć milionu regułek ni
    do ładu ni do składu, spszecznych z logiką i zdrowym rozsądkiem, a ty chcesz
    odbierać prawo jazdy, więc odbieraj prawa wykonywania zawodu fszystkim
    sędziom, adwokatom i prokuratorom, milicji, straży wiejskiej i podobnym
    służbom!:O)

  • 17. Data: 2010-09-08 18:26:04
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2010-09-08 17:08, Papo5murpfs pisze:

> [...]
    > gdzie obowiązuje limit prędkości 90km/h to oznaczaq że jednym podpisem
    > osobiscie zmieniłem pszepisy na tej drodze?:O)

    Nie, to znaczy, że przyjąłeś mandat...

    --
    Jacek S.

  • 18. Data: 2010-09-08 21:11:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/8/2010 10:08 AM, Papo5murpfs wrote:

> [...]
    > albo dajmy na to że był wypadek i zeznałęś że jechałeś prawą stroną drogi a
    > przyjełeś mandat za jechanie lewą stroną drogi, to co ftedy?:O)

    jak przyjąłeś mandat to sprawa jest zamknięta niezależnie od tego czy ty
    tam w ogóle byłeś czy nie.

> [...]
    > kierowcy, jak jeleń weźmie to załatfione, państfp prafa, co się dziwić:O)

    jeleń powinien się nauczyć, że nie musi mandatu przyjmować.

  • 19. Data: 2010-09-08 21:12:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > gdzie obowiązuje limit prędkości 90km/h to oznaczaq że jednym podpisem
    > osobiscie zmieniłem pszepisy na tej drodze?:O)

    nie.
    oznacza, że przyznałeś się, że przekroczyłes predkość, niezależnie od
    tego ile jechałeś.

    uważasz, inaczej niż policjant -> nie przyjmuj mandatu.

  • 20. Data: 2010-09-09 17:59:11
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "Jacek S" napisał":

    > Nie, to znaczy, że przyjąłeś mandat...

    nie, to oznacza że wystawiony został mandat niezgodnie z prawem i ja go
    przyjołem i co teraz?:O)
    ja tam mogę zapłacić, ale milicja tesz powinna za nieznajomość przepisuf,
    prawda?:O)