  • 11. Data: 2009-09-23 21:25:28
    Temat: Re: mandat karny, punkty karne...
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:h9dcg5$vqh$1@news.onet.pl...
    > To jest mniej więcej taka logika naszych (p)osłów. Z tym, że drukarka laserowa nie
    > należy do zakresu dóbr luksusowych, a PJ+samochód i owszem.
    > Samochodu bali się zabrać, ale pewnie jeszcze wszystko przed nami :-(

    dla mnie duzo oczywistszym byloby 'zabranie' samochodu i zlicytowanie go
    niz pozbawianie kogos uprawnien do kierowania... ale ja to tuskawki cukrem

  • 12. Data: 2009-09-29 12:20:13
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości

    > Sądzimy, ze nie masz racji. W wypadku kierującego te dodatkowe
    > dolegliwości wynikają z ustawy. W wypadku alimenciarza wynikały z jakiś
    > dziwnych przemysleń urzędników i realizacją ustaw nie miały nic wspólnego.

    "14 października Trybunał Konstytucyjny zbada czy karanie za naruszenie
    przepisów ruchu drogowego karą pieniężną i systemem punktowym nie
    narusza konstytucji..." - czyżby właśnie chodziło o postawione przeze
    mnie pytanie, na wstępie tego wątku ?