  • 1. Data: 2009-09-22 18:26:38
    Temat: w sprawie aplikacji
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam serdecznie,
    mam pytanie - dostaje sie na aplikacje (zalozmy ze radcowska lub
    notarialna) ale nie mam patrona (czytaj znajomego wujka z branzy czy osoby u
    ktorej moge zakotwiczyc) - co wtedy? czy okregowa rada ma obowiazek dobrac
    mi kogos?
    pozdrawiam
    dziekuje za odp

  • 2. Data: 2009-09-22 18:36:36
    Temat: Re: w sprawie aplikacji
    Od: "### LONGUS ###" <l...@p...onet.pl>

    TAK

  • 3. Data: 2009-09-22 18:48:49
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    "### LONGUS ###" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > TAK

    dzieki
    moglbys przytoczyc jakas podstawe prawna?
    co do samej aplikacji? jak to wyglada w praktyce? sa jakies kolokwia,
    zaliczenia?
    mozna z tego 'wyleciec' jak ze studiow? czy raczej jak juz sie dostane to
    dokoncze?:)
    pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2009-09-22 19:27:46
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    Jeśli egzaminy będą wyglądać tak jak ostatni, to w najbliższych latach w
    niektórych izbach może zabraknąć patronów, by "obsłużyć" wszystkich
    aplikantów...

    GK

  • 5. Data: 2009-09-22 19:50:30
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    " GK" <k...@g...pl> wrote in message
    > Jeśli egzaminy będą wyglądać tak jak ostatni, to w najbliższych latach w
    > niektórych izbach może zabraknąć patronów, by "obsłużyć" wszystkich
    > aplikantów...

    z drugiej strony - jesli egzaminy beda wygladac tak jak PRZEDostatni to
    'patroni' beda narzekac na nadmiar wolnego czasu i brak przydupasów do
    'przynies, podaj...'

  • 6. Data: 2009-09-23 04:37:26
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Wrz, 21:50, "karkow" <k...@o...pl> wrote:
    > " GK" <k...@g...pl> wrote in message

    > z drugiej strony - jesli egzaminy beda wygladac tak jak PRZEDostatni to
    > 'patroni' beda narzekac na nadmiar wolnego czasu i brak przydupasów do
    > 'przynies, podaj...'

    A od kiedy aplikant dla patrona to przydupas do "przynies. podaj" ?

    Aplikant radcowski nie musi pracowac u swojego patrona.

    Druga sprawa, ze nie kazdy ma ochote miec jakis wafli pod opieka.
    Bycie patronem to tez jakies tam obowiazki, a sa ludzie, ktorzy wola
    miec swiety spokoj.

  • 7. Data: 2009-09-23 09:59:31
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    karkow <k...@o...pl> napisał(a):

    > z drugiej strony - jesli egzaminy beda wygladac tak jak PRZEDostatni to
    > 'patroni' beda narzekac na nadmiar wolnego czasu i brak przydupasów do
    > 'przynies, podaj...'
    Liczba aplikantów w zeszłym roku odpowiadała możliwościom izb w zakresie
    sprawnego kształcenia aplikantów (może w Wawie i Krakowie było trochę gorzej)
    i możliwości zapewnienia sensownych patronów. Na sytuacji z obecnego roku
    zyskają tylko izby, nie aplikanci. Aplikanci będą płacić tysiąc zł
    miesięcznie za wątpliwej jakości szkolenie. I piszę to ze świadomością, że
    egzamin ten i, daj Boże, aplikacja czeka także mnie.

    GK