  • 11. Data: 2005-02-13 13:02:13
    Temat: Re: mandat karny (błędny taryfikator)
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Artur Golanski:
    > A od kiedy to można sobie "wybierać za co", będzie się ukarany ?

    Jasne ze nie, opisalem jego slowa.

    > Karę nałożono za takie wykroczenie jakiego kierowca dopuśił się
    > (niezastosował się do oznakowania poziomego).

    Tak, pomyslalem o tym, juz po wyslaniu posta.

    > Np. jeśli brak znaków drogowych, a kierowca skręca w lewo, będąc przy
    > prawej krawędzi.

    O, czyli jak mnie ta babeczka puknela ostatnio.
    Pozdr. Dulek

  • 12. Data: 2005-02-13 22:29:19
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sat, 12 Feb 2005 21:50:57 +0100, jacobs400 napisał(a):

    > Dostałem mandat karny 250 złotych + 5 pkt za skręcenie w lewo na
    > skrzyżowaniu z pasa dla jadących na wprost.

    za taki manewr powinni wysłać ciebie na powtórny egzamin.Niedawno widzłem
    takiego mądralę co tak zrobił i walnął /myślał chyba ,że będzie szybszy od
    tego po lewej stronie/ w samochód który z lewego pasa przepisowo skręcał w
    lewo.Wbrew pozorom to nie jest takie byle jakie wykroczenie.
    JanuszHr