  • 1. Data: 2005-02-12 20:05:39
    Temat: problem ze spółdzelnią mieszkaniową
    Od: "Anna " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam, bardzo bym prosiła o radę: mam mieszkanie społdzielcze-własnościowe w
    starej kamienicy. Mieszkanie jest ubezpieczone w PZU. Mieszkam na ostatnim
    piętrze, a nade mną jest strych z dziurawy dachem. Jakiś czas temu zrobił
    się zaciek na suficie i dopiero po wielu telefonach do spółdzielni ktoś
    przyszedł i podłożył na strychu folię. Teraz gdy topi się śnieg, woda
    przecieka przez sufit do mieszkania. Co powinnam zrobić? Rozmowy z prezesem
    nie skutkują (cwyegzekwowanie czegokolwiek graniczy z cudem)i jestem gotowa
    na radykallne środki.Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-12 22:30:14
    Temat: Re: problem ze spółdzelnią mieszkaniową
    Od: "marcin" <m...@m...marcin>

    Użytkownik "Anna " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gotowa
    > na radykallne środki.Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    to proste - kazda spoldzielnia musi byc ubezpieczona na takie sytuacje, ale
    nigdy ise tym nie chwala :)
    wystarczy im to dac na pismie i MUSZA ze swojego ubezpieczenia pokryc szkody
    sam tak kiedys mialem - uszkodzony dach w bloku, a mieszkalem na ostatnim
    pietrze...
    przyszli, ocenili i nic... pytaja sie czy jestem ubezpieczony...a ja mowie,
    ze to nie ma znaczenia i prosze, zeby oni zaplacili to ze swojego
    funduszu..zaczeli stekac i byli zdziwieni, ale przyznali racje i kasa do
    mnie dotarla szybko po zlozeniu wniosku...
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-02-13 15:11:47
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    marcin -
[...]

    czyli zaplacili ze swoich srodków (tzn. takze z Twoich jsli jestes czlonkiem
    tej spoldzielni), bo skoro sami przyczynili sie do powstania szkody, (a
    przyczynili się zaniedbując remont dachu) to nie mogą się skutecznie domagac
    odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej