  • 1. Data: 2005-02-12 20:04:49
    Temat: problem ze spółdzelnią mieszkaniową
    Od: "Anna " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam, bardzo bym prosiła o radę: mam mieszkanie społdzielcze-własnościowe w
    starej kamienicy. Mieszkanie jest ubezpieczone w PZU. Mieszkam na ostatnim
    piętrze a nade mną jest strych z dziurawy dachem. Jakiś czas temu zrobił się
    zaciek na suficie i dopiero po wielu telefonach do spóldzielni ktoś
    przyszedł i podłożył na struchu folię. Teraz gdy topi się śnieg, woda
    przecieka przez sufit do mieszkania. Co powinnam zrobić? Rozmowy z prezesem
    nie skutkują (cwyegzekwowanie czegokolwiek graniczy z cudem)i jestem gotowa
    na radykallne środki.Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-13 00:18:00
    Temat: Re: problem ze spółdzelnią mieszkaniową
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Anna napisał(a):
    > Witam, bardzo bym prosiła o radę: mam mieszkanie społdzielcze-własnościowe w
    > starej kamienicy. Mieszkanie jest ubezpieczone w PZU.

    Pogadaj z agentem od ubezpieczeń. O ile dobrze pamiętam sąsiadce PZU
    zapłaciło ze dwa razy, obciążyło spółdzielnię i dosyć szybko naprawili.
    Z lokatorem się nie liczą, ale ze sporą firmą i jej prawnikiem już prędzej.
    MAc