  • 1. Data: 2005-02-12 17:42:00
    Temat: Jak "po prawie" z dłużnikiem na www?
    Od: "Mirosław Stefański" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy mam prawo na swojej stronie internetowej
    podać pełną nazwę firmy - dłużnika, który jest
    w kręgu zainteresować kilku firm windykacyjnych
    (na razie bez efektu)?

    Jak to zrobić abym "był po prawie"?

    1. Pełna nazwa firmy?
    2. Pełny adres z nazwą ulicy i numerem lokalu?
    3. Pełne Imię i TYLKO NAZWISKO Z JEDNĄ LITERĄ
    np. Leszek X. ??

    Jak to podać w formie nie budzącej prawnych kłopotów
    a jednocześnie maksymalnie lokalizując firmę?

    -MIRek
    f...@g...pl

  • 2. Data: 2005-02-12 17:59:06
    Temat: Re: Jak "po prawie" z dłużnikiem na www?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak to podać w formie nie budz?cej prawnych kłopotów
    > a jednocze?nie maksymalnie lokalizuj?c firmę?

    Po prostu napisz prawdę. Pelna nazwa firmy + kwota zadluzenia + skąd to
    zadluzenie. Dane firm nie podlegaja ochronie, a nikt ci tez nie zarzuci,
    ze sklamales ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-02-12 18:30:49
    Temat: Re: Jak
    Od: "Mirosław Stefański" <s...@g...pl>

    > Po prostu napisz prawdę. Pelna nazwa firmy + kwota zadluzenia + skąd to
    > zadluzenie. Dane firm nie podlegaja ochronie, a nikt ci tez nie zarzuci,
    > ze sklamales ...
    ---
    Tylko mam taką wątpliwość:
    - jaki wyrok/decyzja jest dla mnie ostateczna i wystarczająca
    abym NIE LICZYŁ SIĘ Z RYZYKIEM - podając pełną nazwę firmy
    i (lub) nazwisko właściciela?
    Jak zauważyłem, prawnicy sami nie są zgodni co do pewnych kwestii
    przy podobnych tematach więc szukam tu jasnego przeglądu
    uwarunkowań prawnych.

    (-)MIRek

  • 4. Data: 2005-02-12 19:30:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mirosław Stefański" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:culi0p$e95$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko mam taką wątpliwość:
    > - jaki wyrok/decyzja jest dla mnie ostateczna i wystarczająca
    > abym NIE LICZYŁ SIĘ Z RYZYKIEM - podając pełną nazwę firmy
    > i (lub) nazwisko właściciela?

    Ma być prawomocny, czyli posiadać klauzulę wykonalności.

  • 5. Data: 2005-02-12 19:53:49
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ma być prawomocny, czyli posiadać klauzulę wykonalności.

    Slowo "czyli" tu chyba nie bardzo pasuje ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-02-12 20:01:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To są dwie zupełnie różne rzeczy.

    No niby różne. Tym nie mniej odpowiadają na pytanie. gość ma mieć wyrok z
    klauzula wykonalności. Oczywiście może mieć wyrok z drugiej instancji albo
    inny, w którego treści jest zapisane, ze jest wykonalny.

  • 7. Data: 2005-02-12 20:02:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> naskrobał/a w

    > Ma być prawomocny, czyli posiadać klauzulę wykonalności.

    To są dwie zupełnie różne rzeczy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    God must love stupid people, he made so many.

  • 8. Data: 2005-02-12 20:02:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Slowo "czyli" tu chyba nie bardzo pasuje ...

    W wypadku pytającego, to raczej na jedno wychodzi. Płatności będzie
    dochodzić w postępowaniu nakazowym. Jak dostanie klauzulę, to będzie
    wykonalny. Co do ogólnej zasady masz oczywiście rację.

  • 9. Data: 2005-02-12 20:25:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > No niby różne. Tym nie mniej odpowiadają na pytanie. gość ma mieć
    > wyrok z klauzula wykonalności.

    Wystarczyłaby sama prawomocnośc, ale niech ci będzie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Warning: Dates in Calendar are closer than they appear.