  • 1. Data: 2005-04-01 16:14:28
    Temat: mandat karny
    Od: "luky" <l...@i...pl>

    dostalem dzisiaj mandat na wyprzdzanie na ciaglej ( ciezorowka smrodzaca i
    takie tam )
    200 zl

    i mam pytanie czy jak sie ucze i nie mam pracy , czy moge sie jakos odwolac
    od tego mandatu : )

    prosze o wszelkie sugestie albo jakos na raty rozbic

    pomocy

  • 2. Data: 2005-04-01 17:03:59
    Temat: Re: mandat karny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    luky wrote:
> [...]
    > od tego mandatu : )
    >
    > prosze o wszelkie sugestie albo jakos na raty rozbic

    podpisales?
    to po rybkach.
    pozycz od rodzicow i splacaj im w ratach

  • 3. Data: 2005-04-01 17:44:01
    Od: "luky" <l...@i...pl>

    a co by bylo gdybym nie podpisal poszlo by przeciez do sadu grockiego .

    i co by bylo wtedy : ?

  • 4. Data: 2005-04-01 17:56:56
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "luky" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a co by bylo gdybym nie podpisal poszlo by przeciez do sadu grockiego .
    >
    > i co by bylo wtedy : ?

    Jeszcze gorzej by było !!!
    + koszty sądowe !!!

  • 5. Data: 2005-04-01 19:47:41
    Od: "Sławomir Walczak" <w...@r...com>

    Użytkownik "luky" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    >a co by bylo gdybym nie podpisal poszlo by przeciez do sadu grockiego .
    >
    > i co by bylo wtedy : ?

    mógłbyś przedstawić swoją sytuacje sądowi (napewno inni ludzie niż
    policjanci) i liczyć na wyrozumiałość a teraz jeżeli nie zapłacisz to po
    mniej więcej trzech miesiącach komornik w domciu i dodatkowe koszty. Radzę
    szybciutko zapłacić.

    Sławek

  • 6. Data: 2005-04-01 20:03:50
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > a co by bylo gdybym nie podpisal poszlo by przeciez do sadu grockiego .
    >
    > i co by bylo wtedy : ?

    Trzeba bylo negocjowac na miejscu. Teraz po ptokach. Mozesz isc i
    powiedziec, ze w tym momencie byles niepoczytalny:))) wtedy ci prawko
    zabiora hehehe. A na powaznie sad wybiera sie jak masz 20 punktow na koncie
    i chca ci dodac 6... wtedy idziesz do sadu. W sadzie nie dostajesz pkt
    karnych.

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 7. Data: 2005-04-01 20:19:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Lincoln napisał(a):
> [...]
    > i chca ci dodac 6... wtedy idziesz do sadu. W sadzie nie dostajesz pkt

    w sądzie nie, na podstawie wyroku sądu - tak

    KG

  • 8. Data: 2005-04-02 06:14:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > w sądzie nie, na podstawie wyroku sądu - tak

    I dopisują z datą wykroczenia.Więc i tak na egzamin pieniążki potrzebne;)

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2005-04-02 06:15:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    >A na powaznie sad wybiera sie jak masz 20 punktow na koncie
    > i chca ci dodac 6... wtedy idziesz do sadu. W sadzie nie dostajesz pkt
    > karnych.

    A na poważnie, głupotę palnąłeś.
    Nie wiesz- nie pisz.

    --