  • 31. Data: 2005-12-09 12:13:08
    Temat: Re: jak to jest z mandatami za jazde bez biletow ??
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    via_sacra<e...@o...pl> naskrobał/a w
    news:dnbs0v$d6d$1@opal.futuro.pl:

    > w sądzie a skoro detektyw nie ma mocy prawnej to mozna spać
    > spokojnie.

    Co za detektyw?

    > Ile wynosi ta kwota i czy to jest wogóle prawda?

    Nie.

    > Od
    > niezapłaconego mandatu rosną jakieś odsetki?

    To nie jest mandat i rosną.

  • 32. Data: 2005-12-10 10:19:23
    Od: via_sacra<e...@o...pl>

    > via_sacra naskrobał/a w

    > Co za detektyw?

    > Nie.

    > To nie jest mandat i rosną.

    Chodzi mi o detyktywa wynajętego przez kruka, tego który ma ustalić majątek. Oni
    go przysyłają zanim skieruja sprawę do sądu?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 33. Data: 2006-02-13 14:43:36
    Od: qoofel<q...@o...pl>

    do mnie jeszcze komornik czy detektyw z kruka nie przyszedl. i majatku mojego tez
    nie ustalal. od ostatniego wezwania minelo ponad 5 miesiecy. od
    wystawienia "mandatu" ok 20 miesiecy.

    jezeli ma sie kilka "mandatow" to wtedy jest czyn zwany szalbierstwem. i przepisy
    sa inaczej stosowane.

    -> http://usenet.pomocprawna.info