  • 1. Data: 2002-06-04 20:38:00
    Temat: definicja wierzytelności
    Od: Andrzej <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi podać definicję słowa wierzytelność
    Czy w sieci można na bieżąco śledzić projekty ustaw
    czy też projekty ich nowelizacji
    Dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2002-06-05 15:57:28
    Temat: Odp: definicja wierzytelności
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@e...net...

    > Witam
    > Czy ktoś może mi podać definicję słowa wierzytelność
    > Czy w sieci można na bieżąco śledzić projekty ustaw
    > czy też projekty ich nowelizacji
    > Dzięki za odpowiedź

    prosze bardzo: wierzytelnosc to ogol praw wierzyciela wynikajacych ze stosunku
    zobowiazaniowego, dlug to negacja tejze
    wierzytelnosci - ogol obowiazkow dluznika wynikajacych ze stosunku
    zobowiazaniowego.

    Oczywiscie to klasyczna definicja i tak naprawde nie ma nic z prawda wspolnego
    (dluznik ma tez jakies prawa a wierzyciel
    obowiazki.. no mozna uznac, ze sa tak nieistotne, ze nie powinny byc w
    definicji)

  • 3. Data: 2002-06-07 18:22:28
    Temat: Re: definicja wierzytelności
    Od: Andrzej <a...@p...onet.pl>

    Wed, 5 Jun 2002 17:57:28 +0200, Legislator tak się wyraził(a):

> [...]
    > (dluznik ma tez jakies prawa a wierzyciel
    > obowiazki.. no mozna uznac, ze sa tak nieistotne, ze nie powinny byc w

    Dziękuje.
    W takim razie jeśli można to jeszcze:
    - stosunek zobowiązaniowy
    Chyba, że będzie rodziło to kolejne pytania, wtedy się poddaję bo czuję
    że brnę w zagmatwanie