  • 1. Data: 2002-06-04 21:46:26
    Temat: Czy ktoś ma pomysł na ciekawy temat pracy magisterskiej z prawa handlowego?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem włąśnie przed wyborem przedmiotu, z którego miałąbym pisać pracę
    magisterską. Zastanawiam się nad prawem handlowym,ale nie chciałabym pisać
    czegoś tak oklepanego jak np. upadłość, likwidacja itp...
    Z góry dziękuję za pomysły i pozdrawiam

    -Magda

  • 2. Data: 2002-06-05 09:29:56
    Od: "wp" <n...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-06-05 14:09:25
    Od: "leinad" <leinad<fuckspam>@master.pl>

    : Witam,
[...]

    Handel dobrami intelektualnymi w sieci internetowej.
    Zawsze jakiś pacan się znajdzie i powie :"ja legalnie sprzedaję mp3"
    albo "Film w Divx'e to jest mój mogą go sprzedać" ;)

    A tak - przeczta i bezie wiedział...

    pozdrawiam
    leinad

  • 4. Data: 2002-06-05 19:52:46
    Od: "Olo" <o...@p...interia.pl>

    Napisz na temat zabezpieczania należności kontraktowych - ja zaczynam pisac
    prace na ten temat to będziemy się mogli wymieniać uwagami.

    Pozdrawiam
    Olo

    Ps. Na pewno nie jest to "oklepany" temat