  • 21. Data: 2005-10-25 21:35:09
    Temat: Re: mBank a "zastrzeżony" dowód
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Dariusz Młyński wrote:
    > [..]

    > numerze).

    idualnego.htm i

    > numer

    > A próbowałeś ?

    A wyobraź sobie że dziś tej treści pismo wystosowałem. Ale jeśli x osób
    ma przypisany mój numer dowodu jako zastrzeżony, to mam duże wątpliwości
    czy podadzą mi ich wszystkich dane i nie wierzę w powodzenie tej
    części mojego wniosku.

  • 22. Data: 2005-10-26 06:50:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 22:53:15 +0200,
    osoba podpisana: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > BIK jest klientem dwóch pozostałych i wysyłając zapytanie uzyskasz
    O ? A skąd ta informacja ? Bo to się cokolwiek kłóci z moją wiedzą.

    > również odpowiedź z MIG-ów. Ale poza BIK "czarną listę" najpewniej ma
    > również sam mBank.
    Pewnie ma ...
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 23. Data: 2005-10-26 07:47:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 14:45:42 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Szawurski <x...@x...pl>
    napisała:
    > mBank odmawia mi otwarcia konta firmowego twierdząc, że mój numetr
    > dowodu (stary książeczkowy) został "zastrzeżony". Dowód wydany w marcu
    > 98, ja mam 25 lat więc chyba jeszcze ważny?
    >
    > 1. O co chodzi z tym "zastrzeżeniem" ? Bo mam podejrzenia ze to jakas
    > międzybankowa nieformalna procedura ?
    Co ci dokładnie powiedzieli, ze masz zastrzeżony dowód czy np. jesteś na
    liście dłużników ?

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 24. Data: 2005-10-26 12:32:02
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Co ci dokładnie powiedzieli, ze masz zastrzeżony dowód czy np. jesteś na
    > liście dłużników ?
    >
    > KJ

    Że mam zastrzeżony dowód i że to jest w ogóle dowód jakiejś kobiety (tak
    się jedna z pań wygadała mimochodem).

    Pozdrawiam
    Marcin Szawurski

  • 25. Data: 2005-10-26 14:41:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2005 14:32:02 +0200,
    napisała:

    > Że mam zastrzeżony dowód i że to jest w ogóle dowód jakiejś kobiety (tak
    > się jedna z pań wygadała mimochodem).
    To ja jednak dla własnego bezpieczeństwa zgłosiłbym to do prokuratury,
    że w mig-dz występuje Twój dowód jako dowód kogoś innego. Na poparcie
    bym wziął nagranie z Twojej rozmowy z mLinką z dnia...., bo z powietrza
    się ten dowód nie wziął tam.
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 26. Data: 2005-10-26 17:24:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    http://www.bik.pl/inne_bazy.htm - pkt. 2.

  • 27. Data: 2005-10-26 20:29:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bik.pl/inne_bazy.htm - pkt. 2.

    No i gdzie tam jest napisane, że BIK z nich *korzysta* ? Bo to że
    informacyjnie sobie umieścili info o innych bazach to wiem.

    KJ

  • 28. Data: 2005-10-26 22:11:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i gdzie tam jest napisane, że BIK z nich *korzysta* ? Bo to że
    > informacyjnie sobie umieścili info o innych bazach to wiem.

    (...) BIK S.A. jako uczestnik odbiorca (...) - u mnie 3/4 linijka tego
    akapitu.

  • 29. Data: 2005-10-27 06:17:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2005 21:29:10 +0100,
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:

    > No i gdzie tam jest napisane, że BIK z nich *korzysta* ? Bo to że
    > informacyjnie sobie umieścili info o innych bazach to wiem.
    A sorry, niedoczytałem. Ale tam jest tylko, że korzysta z MIG-DZ, a nie
    z MIG-BR.

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 30. Data: 2005-10-27 10:56:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A sorry, niedoczytałem. Ale tam jest tylko, że korzysta z MIG-DZ, a
    nie
    > z MIG-BR.

    Bo chyba właśnie tak jest. Pytanie było o dowód osobisty i jego
    zastrzeżenie. To zastrzeżenie może wynikać właśnie z MIG-DZ i być
    wynikiem nieuregulowania jakiś zobowiązań przez jego właściciela.
    Zresztą MIG-DZ zawiera błędy z tego co się orientuję.

    Najpopularniszy, to sytuacja, gdy ktoś zgłasza utratę dokumentu, a
    potem przed uzyskaniem wtórnika odzyskuje go. BIG-DZ jakoś dziwnie
    zawiera zastrzeżenia o utracie, ale odwołań już nie. Przynajmniej w
    praktyce kilka razy się spotkałem z taką sytuacją. W konsekwencji ktoś
    w dobrej wierze chodzi i nie może nigdzie nić załatwić. Większość
    banków i firm mówi "nie, bo nie". I gość nie może się zorientować
    czemu.