  • 1. Data: 2005-10-25 11:25:42
    Temat: czy komornika można podać do prokuratury ?
    Od: " " <n...@g...pl>

    jeśli mam dowody że niedopełnił swoich obowiązkuw wynikajacych z kodeksu
    postepowania komorniczego i KC ??

    czy odpowiada jako osoba prywatna czy jako komornik ?

  • 2. Data: 2005-10-25 12:04:54
    Temat: Re: czy komornika można podać do prokuratury ?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " " <n...@g...pl> naskrobał/a w

    > jeśli mam dowody że niedopełnił swoich obowiązkuw wynikajacych z
    > kodeksu postepowania komorniczego i KC ??

    Nie. Możesz złożyć skargę na czynności komornika, lub na przewlekłość
    postępowania.

  • 3. Data: 2005-10-25 12:23:44
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > " " <n...@g...pl> naskrobał/a w

    > Nie. Możesz złożyć skargę na czynności komornika, lub na przewlekłość
    > postępowania.

    zostałem okradziony przez komornika i co ?? ten stoi ponad prawem ?? kto
    jeśli nie prokuratura powinna się tym zając ??

    ku... co za kraj gdzie złodziej pod przykrywką instytucji panstwowej jest
    bezkarny...ehhh

  • 4. Data: 2005-10-25 19:28:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Odpowiedź silnie zależy od charakteru czynu. By zarzucić mu
    popełnienie przestępstwa trzeba by wykazać, ze działał celowo. Czyli
    załóżmy nie zajął samochodu, bo mu się nie chciało. Jak popełnił błąd
    proceduralny, to pozostaje skarga. Nie każde odstępstwo od
    obowiązujących przepisów jest od razu przestępstwem.