  • 11. Data: 2018-01-01 17:46:36
    Temat: Re: ludzka sprawa - komornik...
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    problem jest ciekawy i rozwojowy...

    ponieważ wracają kary za niesubordynację wobec władzy (gdzież bym śmiał
    nazwać ją wku) chciałem zapytać,
    jeśli sąd skarze knura na karę grzywny...
    to no jest taki problem, że knur bezczelnie może sprzedać samochód...
    no i jest problem...

    jak władza rozwiązuje takie ciekawe merytorycznie zagadnienia europejskie?

  • 12. Data: 2018-01-01 23:14:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 17:28, denat 'POPIS/EU pisze:
    > o kurwa,
    > to był euroejski test na po-inteligencje?
    >
    > o kurwa, znowu nie zdałem...
    >
    > o kurwa, jeszcze się zbłaźnię...
    > o kurwa - jak mam to rozumieć, 1500 to jeszczez jakoś mi się w głowie
    > mieści...
    > ale o kurwa, co z tym 18000?

    Nie wyrażaj się tak po chamsku, wsiowo.
    Komornik pobierze z konta wszystko, ale 1500 zł musi Ci zostawić na życie.
    Wybierz te pieniądze i posługuj się gotówka jeśli zdażysz zabrać z konta.
    Poza tym komornik może także bezpośrednio pobierać Ci pieniądze z
    wynagrodzenia w pracy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-01-02 11:14:30
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy w tej chwili istnieje jakiś system do ustalenia wolnej od zajęcia kwoty 1500
    zł/mies. przy zajetych kilku różnych rachunkach?