  • 1. Data: 2017-12-28 21:14:40
    Temat: Lusterko samochodowe z kamerą
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Bardzo mi się ta rzecz spodobała i chciałabym komuś dać w prezencie na
    urodziny.
    Nie wiem tylko czy takie lusterko złodziej może szybko ukraść. Tak
    myślę, że jak się idzie do domu to to lusterko się ze soba zabiera, bo
    inaczej to nie byłoby sensu kupować.
    http://allegro.pl/lusterko-wsteczne-z-kamera-rejestr
    ator-jazdy-8gb-i7065896937.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-12-30 19:25:02
    Temat: Re: Lusterko samochodowe z kamerą
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-12-17 o 21:14, Animka pisze:
> [...]
    > Nie wiem tylko czy takie lusterko złodziej może szybko ukraść. Tak
    > myślę, że jak się idzie do domu to to lusterko się ze soba zabiera, bo

    Dawniej faktycznie zabierało się z samochodu czasem nawet akumulator,
    ale chyba to już n te czasy. Teraz kradzieże wyposażenia samochodu
    zdarzają się sporadycznie, a jeśli zdarzają, to raczej nie chęci
    korzyści, tylko złośliwości. Kamera (rejestrator) kosztuje 100 zł w
    sklepie. GPS-a kupiłem ze dwa lata temu za 50 zł. To nikt mądry ne
    będzie czegoś takiego kradł. Przecież nie sprzeda tego za więcej, niż
    20~30 zł, a za włamanie może dostać bezwarunkową karę pozbawienia wolności.

  • 3. Data: 2017-12-30 22:32:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > będzie czegoś takiego kradł. Przecież nie sprzeda tego za więcej, niż
    > 20~30 zł, a za włamanie może dostać bezwarunkową karę pozbawienia wolności.

    A czy to lusterko o którym pisałam jest wewnętrzne, czy umieszczone
    zewnątrz samochodu? Bo jak w środku to jeszcze problemu nie ma i jak
    pisaleś można kupić taniej.

    --
    animka

  • 4. Data: 2017-12-30 22:44:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-12-17 o 22:32, Animka pisze:

    ator-jazdy-8gb-i7065896937.html
    > A czy to lusterko o którym pisałam jest wewnętrzne, czy umieszczone
    > zewnątrz samochodu? Bo jak w środku to jeszcze problemu nie ma i jak
    > pisaleś można kupić taniej.

    Wydaje mi się, że raczej wewnętrzne. No jk byś to na zewnątrz chciała
    założyć?

  • 5. Data: 2017-12-30 23:02:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    ator-jazdy-8gb-i7065896937.html

    > Wydaje mi się, że raczej wewnętrzne. No jk byś to na zewnątrz chciała
    > założyć?

    Dzięki za uświadomienie mnie :-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-12-31 03:21:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-30, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    > A czy to lusterko o którym pisałam jest wewnętrzne, czy umieszczone
    > zewnątrz samochodu? Bo jak w środku to jeszcze problemu nie ma i jak
    > pisaleś można kupić taniej.

    Wewnetrzne. Rozważałem takie jakiś czas temu, ale ostatecznie się nie
    zdecydowałem.

    --
    Marcin