  • 1. Data: 2005-05-02 20:52:48
    Temat: lista klientow na stronie www - zgoda wymagana ?
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Czy moge bez pytania zamiescic na stronie www dane o swoich klientach (nazwa
    firmy + logo) czy musze ich pytac o zgode ?

  • 2. Data: 2005-05-03 00:30:45
    Temat: Re: lista klientow na stronie www - zgoda wymagana ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pifpaf" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moge bez pytania zamiescic na stronie www dane o swoich klientach
    (nazwa
    > firmy + logo) czy musze ich pytac o zgode ?

    Moim zdaniem możesz, bowiem jedyna ochrona jaka mi przychodzi do głowy
    oparta o ochronę danych osobowych firm nie dotyczy.

  • 3. Data: 2005-05-03 11:17:51
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    > Moim zdaniem możesz, bowiem jedyna ochrona jaka mi przychodzi do głowy
    > oparta o ochronę danych osobowych firm nie dotyczy.

    Tylko czy ma prawo do zamieszcenia logo, ktore juz jest prawem chronione i
    nie moze byc "tak sobie wszedzie" publikowane?

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 4. Data: 2005-05-03 11:27:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tylko czy ma prawo do zamieszcenia logo, ktore juz jest prawem
    chronione i
    > nie moze byc "tak sobie wszedzie" publikowane?

    Moim zdaniem tak. Celem ochrony logo jest uniknięcie pomyłek co do
    produktów, firmy. Umieszczając je w proponowanej konwencji na stronie
    moim zdaniem celu ochrony prawa nie łamie.