  • 1. Data: 2005-05-02 20:01:57
    Temat: opłaty za pozew w sądzie grodzkim
    Od: "Slawek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    od dwóch dni przeszukuję internet i zwykle kończę na numerach ustaw etc.

    Składam pozew przeciwko jednemu klientowi z Allegro do sądu grodzkiego.

    Sam pozew tzn jego treść wypełniły osoby od Miejskiego Rzecznika Praw
    Konsumentów, jednak mam kilka dodatkowych pytań,
    1) czy załączniki należy jakoś opisać (nadać numery kolejnym stron ?)
    2) wysyłam oryginał + (ile?) kopii
    3) opłaty - no właśnie - w jaki sposób je uiszczam, jakieś wadium etc
    ....znaczki skarbowe ?

    pozdrawiam.
    Sławek.

  • 2. Data: 2005-05-02 20:16:48
    Temat: Re: opłaty za pozew w sądzie grodzkim
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Slawek napisał(a):
    > Sam pozew tzn jego treść wypełniły osoby od Miejskiego Rzecznika Praw
    > Konsumentów, jednak mam kilka dodatkowych pytań,
    > 1) czy załączniki należy jakoś opisać (nadać numery kolejnym stron ?)

    Jeśli się na nie powołujesz , a mogą być jakieś wątpliwości na co
    konkretnie, to przydałoby się.

    > 2) wysyłam oryginał + (ile?) kopii

    jedną kopię - łącznie dwa egzemplarze

    > 3) opłaty - no właśnie - w jaki sposób je uiszczam, jakieś wadium etc
    > ....znaczki skarbowe ?

    znaki _sądowe_ na pozwie
    w kasie sądu
    przelewem na rachunek
    od razu (szybciej będzie) albo czekasz na wezwanie do uiszczenia opłaty

    KG

  • 3. Data: 2005-05-03 14:36:28
    Od: "Slawek" <p...@p...onet.pl>

    Dziękuję za odpowiedź,
    jednak:

    > jedną kopię - łącznie dwa egzemplarze

    na stronie prawo.lex.pl znalazłem informacje, że mają być 3 egzemplarze.

  • 4. Data: 2005-05-03 14:55:52
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Slawek napisał(a):
    > na stronie prawo.lex.pl znalazłem informacje, że mają być 3 egzemplarze.

    czasem tak :)
    ma być dla sądu i do doręczenia innym uczestnikom
    jesli pozwanym jest jedna osoba, to tylko dla niej

    KG

  • 5. Data: 2005-05-03 15:55:55
    Od: "Slawek" <p...@p...onet.pl>

    > czasem tak :)
    > ma być dla sądu i do doręczenia innym uczestnikom
    > jesli pozwanym jest jedna osoba, to tylko dla niej

    Pozywam jedną osobę ale myślę, że bezpiecznie będzie wysłać (pocztą) 3
    egzemplarze, niech sobie jeden najwyżej wyrzucą ;)