  • 1. Data: 2007-03-26 02:48:14
    Temat: strach na wróble
    Od: "." <...@...org>

    Jaka jest sytuacja prawna stracha na wróble w Polsce? Czy postawienie
    takiego stracha można uważać za obrazę uczuć religijnych? Czy jak kupię
    niedrogo stracha i pójdę skrótem przez miasto, mogę zostać zatrzymany pod
    zarzutem obrazy uczuć religijnych? Jak ma prawidłowo wyglądać strach żeby to
    nie była obraza uczuć religijnych (chciałbym założyć hurtownię strachów na
    wróble i potrzebny mi jest dopuszczalny przez prawo wzór)? Czy może być taki
    strach?:
    http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/18.jpg
    Czy udawanie przez jednego z głównych bohaterów filmu "strach na wróble", na
    jego początku, Jezusa Chrystusa można traktować jako obrazę uczuć religinych
    i dać podstawę do delegalizacji tego filmu a dla aktorów do wystawienia
    międzynarodowego listu gończego?

  • 2. Data: 2007-03-26 07:32:54
    Temat: Re: strach na wróble
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czizes:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 3. Data: 2007-03-26 08:01:00
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 26-03-2007 o 04:48:14 . <...@...org> napisał(a):

    > Czy mo?e byae taki strach?:
    > http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/18.jpg

    Nie widze przeciwwskazan. Wyznacznika wzorow strachow oczywiscie nie ma.
    Gdybys nawet sprzedawal strachy podobne do puszki sardynek to i tak
    moglbys obrazic czyjes uczucia religijne. Kazdy przypadek bedzie
    rozpatrzony indywidualnie. Zakladajac, ze nie ma religii, wg ktorej Jezus
    byl strachem na wroble, wzor jest poprawny. W koncu nie tylko Chrystusa
    ukrzyzowali, kiedys to calkiem popularny wyrok byl.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-03-26 11:34:45
    Temat: Re: strach na wrble
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Tylko nie wiem czemu ten strach ma służyć. Z przedstawionego obrazka
    wnioskuję, iż nie spełni on swojej roli i ptaki będa miały go gdzieś.
    Podejrzewam bardziej autora postu o to, ze chce zrobć "drakę" i wywołać
    "dyskusję" tu na forum.
    fuj

  • 5. Data: 2007-03-26 17:19:51
    Od: "." <...@...org>

    Nic podobnego. Widziałem prawie takiego samego stracha zaraz przy torach
    kolejowych gdy pociąg przejeżdżał koło Bochni.

  • 6. Data: 2007-03-26 21:06:46
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Pewnie Jezus padl by ze smiechu jakby to zobaczyl i zapytal tworce tego
    czegos czy kiedykolwiek widzial stracha na wroble, to to raczej przypomina
    grzede dla ptakow !

    Interesu to ty raczej na tym nie zrobisz predzej dorobisz sie wyroku !

  • 7. Data: 2007-03-26 22:34:46
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 26-03-2007 o 23:06:46 JohnyBravo <J...@c...com> napisał(a):

    > Pewnie Jezus padl by ze smiechu jakby to zobaczyl i zapytal tworce tego
    > czegos czy kiedykolwiek widzial stracha na wroble, to to raczej
    > przypomina grzede dla ptakow !

    Czemu akurat Jezus? Nie jego jednego ukrzyzowali.

    > Interesu to ty raczej na tym nie zrobisz predzej dorobisz sie wyroku !

    Zdaje mi sie, ze to pierwsze bardziej prawdopodobne ... chociaz wciaz z
    gatunku 'maloprawdopodobnych'.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 8. Data: 2007-03-26 23:18:00
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl>

    . napisał(a):
    > Jaka jest sytuacja prawna stracha na wróble w Polsce?
    W chwili obecnje nie definuje go prawo polskie a dyrektywa Unii
    Europejskiej z dnia 13 maja 2001 13/05/2001/06342/43234 roku, mówiąca o
    "dopuszczalnych wzorach elemantów odstraszających zwierząt i ludzi"

    > takiego stracha można uważać za obrazę uczuć religijnych?
    Tak, o ile narusza to paragraf Unii Eoropejskiem z dnia 17 kwietnia
    1999r. Sprawdziłem, jest to dyrektywa komisarza d/s rolnictwa
    nr.24562/3435/2345234 - jakby co, daj majla na priwa - pomogę Ci - jest
    tu tzw. kruczek prawny - albo tylna furtka - jak zwał to zwał. Chodzi o
    to, by z takiego co nie zna prawa jewrpoejskiego, to kasę ściągnąć :)))).
    Policze tanio - początkujący jestem.

    > Czy jak kupię niedrogo stracha i pójdę skrótem przez miasto,
    Tak, możesz pójśc, wszystko zależy od Twojej karty kredytowej i liczby
    wysyłanych SMS-ów/dzień. Czy masz telefon u operatora, która sponsoruje
    aktualną władzę??? Jeśli tak, możesz liczyć na 0,5% rabatu w odbywaniu kary.

    > Jak ma prawidłowo wyglądać strach żeby to nie była obraza uczuć religijnych
    O ile to jest Marzanna, nie powinna mieć w danej chwili okresu - mówi o
    tym dyrektywa Unii Europejskiej 452345234/23452345/b4325324. Jak to
    sprawdzić - zapytaj na grupie pl.soc.medycyna. Dyrektywa mówi, że
    Marzanna powinna mieć sukienkę poniżej kolan. Nie może być to
    spódniczka. Poza tym dyrektywa mówi, że "Marzanna powinna posiadać
    wygląd odstraszający, zniechęcający i odrażający do dotykania, całowania
    i innych lubieżnych zachowań w stosunkau do figur, posągów pomników oraz
    symboli przyjętych w UE i krajach podległych, będących motorem postępu
    cywilizacyjnego.

    > (chciałbym założyć hurtownię strachów na
    > wróble i potrzebny mi jest dopuszczalny przez prawo wzór)? Czy może być taki
    > strach?:

    Nie, nie może być taki wzór. Pomyśl - strachy na Lachy - a Lachy to MY.

    Więc jak to sobie wyobrażasz? Chcesz działać Przeciw sobie?????
    Przeciwko UE? Zgłupiałeś kolego???

    Zenio

  • 9. Data: 2007-03-27 05:36:02
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "." <...@...org> napisał w wiadomości
    > Nic podobnego. Widziałem prawie takiego samego stracha zaraz przy torach
    > kolejowych gdy pociąg przejeżdżał koło Bochni.

    Ale czy ten strach spełniał swoje zadanie ?? Niesądze. Strach ma odstraszać
    np ptaki a stawiając go koło torów kolejowych to juz wogóle bezsens. Jak
    pisałem strach ma straszych ptaki a jak sam napisałeś stoi przy torach gdzie
    jeżdza pociągi, mysle ze te pociągi zrobią lepsza robote niż ten strach.
    Pociągami jeżdzą ludzie i myśle, że te strach stoi właśnie dla tych ludzi z
    tego samego powodu który wymieniłem w poprzedmin poście (dla draki)