  • 21. Data: 2003-04-02 11:30:20
    Temat: Odp: likwidować czy zawieszać ???
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    news:b6a2k9$pn1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A i owszem, ale wg ustawy, wg mnie i jak dobrze rozumiem
    > wg Ciebie też należy opłacać składki w tym okresie.
    > (w czasie zawieszenia)

    Nalezy oplacac skladki? Jakie skladki? Przeciez po to ludziska
    zaprzestaja DG, by nie placic!!! Wyrejestrowuje sie z ZUS-u zanaczajac
    wszystkie rodzaje ubezpieczen i do widzenia.
    Dzwonilem do ZUS-u i taka informacje otrzymalem. Jesli okres
    zaprzestania nie przekroczy 30dni, to praktycznie nie ma zadnych negatywnych
    skutkow, bo ubezpieczenie zdrowotne jeszcze obowiazuje przez ten okres.

    > ja
    >
    > Nie jest to to samo. Zachowanie wszelkich formalności
    > niezbędnych przy zaprzestaniu i stosowanie ich w takiej częstotliwości
    > jak "ludziska" się zawieszają już dawno wywołało by reakcję urzędów.

    Prosze jasniej. Od razu bije sie w piers, ze nie znam ustawy i nie czytalem
    jej, bo nie rozumiem slowa tak pisanego :))

    > Możesz wtedy iść do ZUS wypełnić właściwy
    > [zaprzestanie
    > [zaprzestanie...]
    >
    > Gwoli ścisłości jest jeszcze kod 600

    Jest jeszcze kod 500 :) Nie pozostaje nic innego tylko sie na niego
    powolac ;))

    GreG

  • 22. Data: 2003-04-02 19:46:30
    Temat: Re: OT: likwidować czy zawieszać ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał:

    >Cezary dywagował luźno na tematy związane
    Dzięki za objaśnienia :-/ Któż by wpadł na to, gdyby nie ty.
    Ciekawe tylko czy Cezary wiedział, ze 'dywaguje' ;-P

  • 23. Data: 2003-04-03 14:06:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, Artur Golanski wrote:
    [...]
    >+ Ciekawe tylko czy Cezary wiedział, ze 'dywaguje' ;-P

    No, chyba go nie oskarżysz że "udzielał porad" ??
    ;)

    pzdr, Gotfryd