  • 1. Data: 2003-03-11 19:30:23
    Temat: ustawa antyspamowa - co jest dozwolone?
    Od: PMem<m...@f...pl>

    Witam

    Zgodnie z 'nową' ustawą:
    Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej
    skierowanej do oznaczonego odbiorcy.

    Informacją handlową jest każda informacja [...] z wyłączeniem
    informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków
    komunikacji elektronicznej z określoną osobą [...]

    Co Waszym zdaniem miał na myśli ustawodawca wprowadzając to
    wyłączenie? O jakie przypadki tu chodzi?

    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-03-11 20:52:35
    Temat: Re: ustawa antyspamowa - co jest dozwolone?
    Od: "n30" <n30@2com[spam cut].pl>

    pewnego razu:,
    PMem <m...@f...pl> wydziergal:
> [...]
    >
    > Co Waszym zdaniem miał na myśli ustawodawca wprowadzając to
    > wyłączenie? O jakie przypadki tu chodzi?

    tak btw to jestem ciekaw jak zareagowala by polcija jakbym zadzwonil i
    powiedzial ze ktos mi przyslal nei chciany spam ;-)

    --
    pozdrawiam
    howuser&userid=7787776
    <<<<<<<< www.n30.us >>>>>>>>>>>

  • 3. Data: 2003-03-11 21:21:47
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    PMem<m...@f...pl> wrote at pl.soc.prawo:

    > Co Waszym zdaniem mia? na mysli ustawodawca wprowadzajac to
    > wylaczenie? O jakie przypadki tu chodzi?

    Chyba o uprzejme zaptania spamera "te, czlowiek, chcesz od nas spam?"

    --
    Alf/red/ juz nawet nie wkurzajacy sie na oferty przedluzenia

  • 4. Data: 2003-03-11 21:57:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | tak btw to jestem ciekaw jak zareagowala by polcija jakbym zadzwonil i
    | powiedzial ze ktos mi przyslal nei chciany spam ;-)

    Poprosiła o osobiste przybycie i złożenie zawiadomienia. Przez telefon tego
    zrobić się nie da.

  • 5. Data: 2003-03-11 22:28:28
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > tak btw to jestem ciekaw jak zareagowala by polcija jakbym zadzwonil i
    > powiedzial ze ktos mi przyslal nei chciany spam ;-)
    no wlasnie tez sie tak nad tym zastanawiam... a moze by tak sprobowac ?! ;)

    pzdr
    Kaf

  • 6. Data: 2003-03-11 22:29:12
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Poprosiła o osobiste przybycie i złożenie zawiadomienia. Przez telefon
    tego
    > zrobić się nie da.
    no tak, Ciebie beda ganiac, a spam dalej bedzie przychodzil ;))

    pzdr
    Kaf

  • 7. Data: 2003-03-11 22:39:09
    Od: _PepeR_ <p...@w...edu.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Filip Kafar wrote:

    > tego
    > no tak, Ciebie beda ganiac, a spam dalej bedzie przychodzil ;))

    A tak w sumie to jak udokumentowac dostanie takiego spamu zeby to mialo
    potem jakies znaczenie przy dalszym postepowaniu? Przyniesc do komisariatu
    wydruk maila? Bo chyba nie beda komputera calego zabezpieczac (lub co
    gorsze serwera)?

    Piotr '_PepeR_' Wojciechowski | "The trouble with being a god is that
    ICQ: 37433665 GG: 484520 | you've got no one to pray to"
    http://info.wsisiz.edu.pl/~peper | -- (Terry Pratchett, Small Gods)
    ---------------*no-spam*--

  • 8. Data: 2003-03-11 23:28:33
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "n30" <n30@2com[spam cut].pl> pisze w

    > tak btw to jestem ciekaw jak zareagowala by polcija jakbym zadzwonil i
    > powiedzial ze ktos mi przyslal nei chciany spam ;-)

    nawet najlpsze prawo jest bezwartosciowe jezeli spoleczenstwo nie jest
    wychowane w poszanowaniu prawa. Podobno Polska ma jedna z najlepszych ustaw
    antykorupcyjnych...

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 9. Data: 2003-03-11 23:32:05
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    _PepeR_ <p...@w...edu.pl> pisze w
    z.edu.pl:

> [...]
    > mialo potem jakies znaczenie przy dalszym postepowaniu? Przyniesc do
    > komisariatu wydruk maila? Bo chyba nie beda komputera calego

    Logi z kilku serwerow i najlpiej kopie (watpie, zeby ktos trzymal) i
    zaswiadczenie administratorow o tym, ze nikt nie naruszyl praw dostepu do
    serwerow i nie mial mozliwosci ingerencji w prace serwerow, najlpiej
    jeszcze zeby niezalezny ekspert potwierdzil iz integralnosc sieci nie
    zostala naruszona. Mozna by wtedy zalozyc, ze mail byl autetntyczny...

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 10. Data: 2003-03-12 16:42:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wydruk maila oraz osobno wydruk źródła wiadomości. W źródle jest wszystko
    zapisane. Na podstawie jego można zazwyczaj ustalić nadawcę, a więc i
    sprawcę.